Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35877
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπαντιμαρούδης, Φιλήμων-
dc.contributor.authorΑρχοντάκη, Νίκη-
dc.date.accessioned2017-10-09T10:35:15Z-
dc.date.available2017-10-09T10:35:15Z-
dc.date.issued2017-09-30-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/35877-
dc.description.abstractΟ πολιτισμός είναι βαθιά ριζωμένος στην ανθρώπινη φαντασία και στην έκφραση της ατομικής δημιουργικότητας. Η δύναμή του έγκειται στο ότι είναι το πιο αποτελεσματικό όχημα για επικοινωνία, το οποίο αρχικά γοητεύει και στη συνέχεια πείθει (Αντωνιάδου 2015). Τη δύναμή του αυτή, όπως εκφράζεται μέσα από τα πωλητήρια των δημόσιων μουσείων και αρχαιολογικών χώρων της Ελλάδας, εκμεταλλεύεται το ΤΑΠ, προκειμένου να προβάλει τα δημόσια μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας. Η λειτουργία των πωλητηρίων, ο χώρος τους, η επιλογή των προϊόντων, ο σχεδιασμός τους, τα ιστορικά στοιχεία που τα συνοδεύουν συνθέτουν έναν πυρήνα προώθησης της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς. Καθώς το πωλητήριο δεν αποτελεί μουσειακό εκθεσιακό χώρο, δίνεται στον επισκέπτη η δυνατότητα να αγγίξει τα αντικείμενα, να έρθει σε επαφή με το αρχαίο εύρημα μέσα από το πιστό αντίγραφο ή τη σύγχρονη απόδοσή του. Αυτή η αμεσότητα, τα χρώματα, τα γνωστά υλικά και είδη δημιουργούν ένα προσιτό και οικείο περιβάλλον μέσα στο οποίο το κοινό αναβιώνει και ολοκληρώνει την εμπειρία της επίσκεψής του στο μουσείο/στον αρχαιολογικό χώρο. Το ΤΑΠ, όμως, είναι Δημόσια Υπηρεσία και αντιμετωπίζει οικονομικούς, νομικούς και ηθικούς περιορισμούς σε ό,τι αφορά την οργάνωσή του και την προμήθεια προϊόντων που προωθούνται από τα πωλητήριά του. Υπό αυτές τις συνθήκες, ποια είναι τα πλεονεκτήματα των πωλητηρίων του στα οποία μπορεί να βασιστεί για να πετύχει τον στόχο του, την προώθηση και προβολή της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς; Σε ποιο βαθμό τον πετυχαίνει; Ποιες είναι οι προοπτικές του για το μέλλον; Ποια άλλα μέσα θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει;el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.relationΜέσα Επικοινωνίας / Αθανασοπούλου, Α., Δάλλας, Κ., Μακρή, Α., Χαμπούρη-Ιωαννίδου, Αικ.el_GR
dc.relationΗ διαχείριση των πολιτιστικών αγαθών: Οι τεχνολογικές και οικονομικές διαστάσεις των πολιτιστικών αγαθών στην κοινωνία των πληροφοριών και της γνώσης / Γκατζιάς Αθανάσιοςel_GR
dc.relationΠολιτιστική Οικονομία και Χορηγίες: Οικονομική Διαχείριση και ανάπτυξη Πολιτισμικών Μονάδων/Γκαντζιάς Γ. & Κορρές Γ.el_GR
dc.relationΠολιτιστική Επικοινωνία – Αρχές και μέθοδοι επικοινωνίας / Καστόρας Σ.el_GR
dc.relationΟικονομία του Πολιτισμού / Γλύτση, Ε., και Κορρές, Γ.el_GR
dc.relationΠολιτιστικής Πολιτική και Διοίκηση: Πολιτιστική Διαχείριση / Σκούρα Β., Γλύτση Ε.el_GR
dc.subjectΕπικοινωνία - Communicationel_GR
dc.subjectΠολιτιστικά προϊόντα - Cultural productsel_GR
dc.subjectΠολιτιστική κληρονομιά - Cultural heritageel_GR
dc.subjectΜουσείο - Museumel_GR
dc.subjectΠωλητήριο - Vendors/museum shopel_GR
dc.subjectΚοινό - Publicel_GR
dc.titleΠροβολή και επικοινωνία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας μέσα από τα πωλητήρια του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρωνel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel_GR
dc.title.titlelatinCommunicating and promoting Greek cultural heritage through shops of Archaeological Receipts Fundel_GR
dc.description.abstractlatinCulture is deeply rooted in human imagination and expression of individual creativity. Its strength lies in being the most efficient vehicle for communication which first charms and then convinces (Αντωνιάδου 2015). TAP (ARF) exploits this power, as expressed through the vendors of the public museums and archaeological sites of Greece, to display Greek cultural heritage. The function of vendors, their space and location, the choice of products, the design, the historical data that accompany them make up a core of communication of the Greek cultural heritage. As the shop is not a museum exhibition space, the visitor is given the opportunity to touch the objects, come in contact with the ancient find through the faithful copy or its modern rendition. This immediacy, the colors, the familiar materials and products create an accessible, intimate environment in which the public revives and completes the experience of his visit to the museum/ archaeological site. However, TAP (ARF) is a Public Service and faces economic, legal and moral constraints concerning its organization and the supply of products promoted by its vendors. Under these circumstances, what are the advantages its vendors possess in order to achieve its goal, i.e. the communication and promotion of the Greek cultural heritage? To what extent is it succeeded? What are its prospects for the future? What other media could be used?el_GR
dc.bibliography.number18el_GR
dc.audienceΔιοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων / ΔΠΜ61el_GR
dc.coverage.pages103el_GR
dc.coverage.references46el_GR
dc.coverage.appendixes2el_GR
dc.description.otherπεριέχει: πίνακες, φωτογραφίες, διαγράμματα, χάρτη, σχεδιαγράμματαel_GR
dc.contributor.advisor1Γκαντζιάς, Γεώργιος-
dc.contributor.advisor2Μπαλτζής , Αλέξανδρος-
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Νίκη Αρχοντάκη.pdf
  Restricted Access
τα πωλητήρια του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων3.01 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.