Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35875
Title: Επαγγελματική Εκπαίδευση και Εξέλιξη:Η ενσωμάτωση της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας ως Βασικό Μάθημα στην εκπαίδευση των μελλοντικών και των εν ενεργεία καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα
Authors: ΑΛΠΟΧΩΡΙΤΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Advisor: ΒΛΑΧΟΣ, ΚΟΣΜΑΣ
Keywords: Επαγγελματική Εκπαίδευση και Εξέλιξη;Ενσωμάτωση Νέων Τεχνολογιών;Μοντέλα Ενσωμάτωσης;Εκπαιδευτική Τεχνολογία;Technology Acceptance Model(TAM);Web 2.0 tools;Technological Pedagogical Content Knowledge Framework(TPACK);21st century skills;Μελλοντικοί Καθηγητές Αγγλικής;Εν Ενεργεία Καθηγητές Αγγλικής;Pre-service, EFL teachers;In-service, EFL teachers;Teacher Training and Development programs
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της στάσης των καθηγητών Αγγλικής απέναντι στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας ως κύριο μάθημα τόσο σε επίπεδο προ-πτυχιακών σπουδών όσο και σε επίπεδο εκπαιδευτικών προγραμμάτων με στόχο την προετοιμασία των καθηγητών Αγγλικής στην επιτυχή εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στην ξενόγλωσση τάξη. Με αυτόν τον γνώμονα, η έρευνα επικεντρώνεται στις πεποιθήσεις των καθηγητών Αγγλικής σχετικά με την αποδοχή και την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών, και εν προκειμένω των Web 2.0 tools στην ξενόγλωσση σχολική τάξη. Επίσης, γίνεται αναφορά στα εμπόδια που δυσχεραίνουν την αποδοχή και εφαρμογή της τεχνολογίας στις διδακτικές πρακτικές των καθηγητών Αγγλικής. Για αυτό το λόγο, επιλέχθηκε το Technology Acceptance Model (TAM) (Davies, 1989) με σκοπό να ενισχύσει και να προσδώσει κύρος στην παρούσα έρευνα προσδοκώντας να αποκωδικοποιήσει μέσα από τη χρήση του, τους παράγοντες που ενισχύουν άμεσα η έμμεσα την αποδοχή της τεχνολογίας στο πλαίσιο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα, η παρούσα έρευνα προσπάθησε να συγκεντρώσει τις απόψεις των καθηγητών σχετικά με τις επιμορφωτικές τους ανάγκες και τις προτάσεις τους για το πως τα προγράμματα προετοιμασίας (νέοι καθηγητές Αγγλικής) και επαγγελματικής εξέλιξης (καθηγητές Αγγλικής εν ενεργεία) μπορούν να λειτουργήσουν στην επιτυχή αποδοχή και εφαρμογή τη τεχνολογίας στο ξενόγλωσσο σχολικό πλαίσιο. Για τους σκοπούς της έρευνας αυτής επιλέχτηκε η ‘μεικτή μέθοδος’ επεξεργασίας των αποτελεσμάτων μέσω ερωτηματολογίων σε καθηγητές Αγγλικής, είτε στον ιδιωτικό είτε στο δημόσιο τομέα, και με συνεντεύξεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Γενικά, τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν την θετική στάση των καθηγητών Αγγλικής για τις Νέες Τεχνολογίες και επισημαίνουν κυρίως την επιτατική τους ανάγκη για εκπαίδευση μέσω ενός πλαισίου σύμφωνα με το οποίο η τεχνολογία εναρμονίζεται με την παιδαγωγική και το διδακτικό αντικείμενο τους (TPACK framework, Koehler, Mishra & Yahya, 2007).
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V.ALPOCHORITI-STD 82169 DISSERTATION.pdfΔιπλωματική Εργασία2.07 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.