Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35874
Title: Η αποτελεσματικότητα του e-learning σε προγράμματα εκπαίδευσης ιδιωτικών εταιρειών
Authors: ΛΑΠΑΤΣΑΝΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Advisor: ΚΟΥΤΡΟΥΚΗΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Keywords: e-learning;e-learning;ιδιωτικές επιχειρήσεις;private enterprises;εκπαίδευση ενηλίκων;adult education;εξ αποστάσεως;distance learning
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Περίληψη Ο στόχος της εργασίας ήταν να εξετάσει την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων με e-learning σε ιδιωτικές επιχειρήσεις. Η έρευνα ήταν ποιοτική και το δείγμα της έρευνας αποτελείται από υπεύθυνους για το e learning οι οποίοι εργάζονται για την ΚΟΡΕΛΚΟ, σε Μεγάλη Ελληνική. Τράπεζα., στην INTERPARTNER, την Μεγάλη Ιδιωτική Τράπεζα και τα εκπαιδευτήρια Δούκα. Θα πρέπει να αναφερθεί ότι το e-learning θεωρείται ως ιδιαίτερα σημαντικό σήμερα λόγω του ότι οι ιδιωτικές επιχειρήσεις επιζητούν λύσεις που θα είναι αποτελεσματικές και οικονομικά αποδοτικές. Από την έρευνα που έγινε προέκυψε το γεγονός ότι η κάθε επιχείρηση έχει το δικό της μοντέλο e-learning αν και υπάρχει το κοινό στοιχείο ότι όλες οι επιχειρήσεις τείνουν να βασίζονται στο blended learning. Μάλιστα, σε κάποιες περιπτώσεις καταγράφηκε το ότι το σύνολο των εκπαιδευτικών προγραμμάτων εμπεριέχουν e-learning. Bέβαια, η δραστηριοποίηση των επιχειρήσεων για την υιοθέτηση προγραμμάτων εκπαίδευσης βρίσκεται ακόμα στα αρχικά στάδια και θα χρειαστεί στο μέλλον να αναπτυχθούν νέες εφαρμογές και λύσεις, όπως για παράδειγμα με την χρήση των social media. Η έρευνα έδειξε ότι το e-learning είναι μια πραγματικότητα για τις ιδιωτικές εταιρίες. Μάλιστα στο δείγμα υπήρξαν εταιρείες που η εκπαίδευση του προσωπικού τους γίνεται εξ ολοκλήρου μέσω του e-learning. Αυτό δείχνει και το ότι το e-learning έχει μπει με δυναμικό χώρο στον χώρο των Ελληνικών επιχειρήσεων. Θα πρέπει να σημειωθεί και το γεγονός ότι δεν υπάρχει κάποια κοινή πρακτική για το e-learning μεταξύ των επιχειρήσεων. Υπάρχει η τάση για το blended learning, αλλά η κάθε επιχείρηση έχει τον δικό της τρόπο οργάνωσης των προγραμμάτων όπως και του επιμερισμού μεταξύ των φυσικών δραστηριοτήτων, όπως είναι τα σεμινάρια ή η συμμετοχή σε μεταπτυχιακά προγράμματα και των online δραστηριοτήτων. Επίσης, υπάρχουν διαφορές και ως προς το ποιος το διοργανώνει και πως (εσωτερικά ή μέσω εξωτερικού συνεργάτη). Σε κάθε περίπτωση όμως το e-learning θεωρείται ως αποτελεσματικό και αυτό έχει μια ιδιαίτερη σημασία για την διάδοση του και την περαιτέρω χρήση του από τις Ελληνικές επιχειρήσεις. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το e-learning έχει σίγουρα έχει μέλλον στην Ελλάδα. Για τον λόγο αυτό και προτείνεται να υπάρξουν μελλοντικές έρευνες προς αυτή την κατεύθυνση.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΑΠ-ΕΚΕ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΑΠΑΤΣΑΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ (24-09-2017 ΑΘΗΝΑ).pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.