Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35870
Title: Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
Authors: ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
metadata.dc.contributor.advisor: ΒΡΕΤΤΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Keywords: ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ;ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ;ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ;ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ;ADULT EDUCATION INSTITUTIONS;ORGANIZATIONAL STRUCTURE;CULTURE;PLANNING OF PROGRAMS
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Οι οργανισμοί εκπαίδευσης ενηλίκων αποτελούν υποσύστημα του συνόλου του εκπαιδευτικού συστήματος, το οποίο βρίσκεται σε αλληλεξάρτηση με το ευρύτερο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον, στο οποίο λειτουργεί. Η σχετική διοικητική αυτονομία που απολαμβάνουν οι οργανισμοί εκπαίδευσης ενηλίκων, κυρίως λόγω του θεσμικού τους πλαισίου, σε σχέση με το σχολικό σύστημα, τους δίνει τη δυνατότητα άσκησης σύγχρονης οργάνωσης και ευέλικτης διοίκησης για την αποτελεσματική παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών σε ενηλίκους. Η αποτελεσματικότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών προγραμμάτων συναρτάται με την οργανωτική δομή, τις διαδικασίες, τη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού και την κουλτούρα που διέπει το σύστημα λειτουργίας κάθε οργανισμού εκπαίδευσης ενηλίκων. Το γεγονός της ανάπτυξης και λειτουργίας πολλών τέτοιων οργανισμών στη χώρα μας, λόγω της χρηματοδότησης της εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων κυρίως από πόρους του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου, εντείνει το ενδιαφέρον για τη διερεύνηση της σχέσης του οργανωτικού πλαισίου και της κουλτούρας που τους χαρακτηρίζει, προς τα παραγόμενα αποτελέσματα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών. Επιλέχθηκε ένας οργανισμός που ανήκει στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και ενός άλλος που ανήκει στον ιδιωτικό τομέα, ώστε να αναδειχθεί, μέσα από τη συγκριτική μελέτη των δύο οργανισμών, η σχέση των συστατικών στοιχείων που συνθέτουν το προφίλ τους, με τις προδιαγραφές διασφάλισης ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου και της εναρμόνισής του με τις αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων, στο πλαίσιο των προγραμμάτων που σχεδιάζουν και υλοποιούν. Αν και τα συμπεράσματα της μελέτης δεν είναι γενικεύσιμα, μπορούν να συμβάλουν στην κατανόηση της σημασίας του τρόπου λειτουργίας των οργανισμών εκπαίδευσης ενηλίκων και της επίδρασης που ασκούν στην αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών τους παρεμβάσεων.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ_PDF.pdf
  Restricted Access
Κυρίως σώμα διπλωματικής2.67 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.