Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35857
Title: Τα αυθεντικά έντυπα υλικά ως μέσο ενίσχυσης της προφορικής επικοινωνίας σε μια προχωρημένη τάξη εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας
Authors: Μιχαήλ, Αναστασία
Advisor: Γεωργούντζου, Αναστασία
Keywords: αυθεντικά υλικά/authentic material;διδασκαλία αγγλικών/EFL;προφορικός λόγος/speaking
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να ερευνήσει το πως η χρήση αυθεντικού υλικού στις ελληνικές τάξεις εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας επηρεάζει την ποιότητα της προφορικής επικοινωνίας στους μαθητές προχωρημένου επιπέδου. Σε όλη τη σχετική βιβλιογραφία, η χρήση αυθεντικών υλικών στην διδασκαλία της ως άνω γλώσσας ευνοείται από πολυάριθμους ερευνητές, οι οποίοι θεωρούν τη χρήση αυτού του είδους των υλικών ως πολύτιμο μέσο για να γοητεύσουν τους μαθητές, να διεγείρουν την προσοχή τους και να ανοίξουν τους ορίζοντές τους προς την γνήσια διάλεκτο που θα αντιμετωπίσουν στην πραγματική ζωή. Αυτή η μελέτη, μέσω συνεντεύξεων, διερευνά τις αντιλήψεις των Ελλήνων καθηγητών Αγγλικής γλώσσας για την εφαρμογή αυθεντικών γραπτών υλικών ως μέσον ενίσχυσης των προφορικών δεξιοτήτων προχωρημένου επιπέδου μαθητών (C1-C2). Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι γενικά οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να χρησιμοποιούν αυθεντικά υλικά συχνά στις τάξεις τους, αλλά διστάζουν λόγω των μικρών χρονικών ορίων για την διδασκαλία της ύλης που θέτει το πρόγραμμα σπουδών. Με βάση τα ευρήματα της έρευνας, συμπεραίνεται ότι αξίζει η προσπάθεια για τη συχνή εφαρμογή αυθεντικού υλικού, δεδομένου ότι προωθείται έτσι η προφορική επικοινωνία στην Αγγλική γλώσσα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
(final)ΑΜfile1 (2) (2) (1).pdfFull manuscript2.35 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.