Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35821
Title: Οι εξετάσεις του ΚΠΓ στο πλαίσιο του Ελληνικού Δημοτικού Σχολείου: θα μπορούσε το διαβαθμισμένο Α1/Α2 τεστ να χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο αξιολόγησης. διδασκαλίας και μάθησης για τους μαθητές της ΣΤ' τάξης
Authors: Tsiftsoglou, Stella
Advisor: Kofou, Ifigenia
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η αξιολόγηση ήταν πάντα ένα κρίσιμο στοιχείο και ένα αναπόσπαστο μέρος της διδασκαλίας και της μάθησης. Έχουν προταθεί διάφορα εργαλεία αξιολόγησης που παρέχουν μια εικόνα των ικανοτήτων και των επιδόσεων των Ελλήνων μαθητών όσον αφορά την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας. Έχοντας αυτό υπ’ όψη, ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να σχεδιάσει και να πραγματοποιήσει ένα πείραμα ως πρόταση για ένα εναλλακτικό εργαλείο αξιολόγησης, το A1 / A2 ΚΠΓ τεστ, για τους μαθητές της 6ης τάξης του Δημοτικού Σχολείου στην Ελλάδα. Ειδικότερα, αποσκοπεί στο να αποδείξει ότι η πλειοψηφία των προαναφερθέντων μαθητών μπορεί να λάβει σκορ που να περνούν τη βάση και ως εκ τούτου η υλοποίηση του τεστ ΚΠΓ στο πλαίσιο του Ελληνικού Δημοτικού Σχολείου να μπορεί να υλοποιηθεί με επιτυχία. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την παρούσα εργασία συνδυάζει τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές προσεγγίσεις με πιο κυρίαρχη, την υλοποίηση τριών επιλεγμένων τεστ A1 / A2 ΚΠΓ που έχουν δοθεί σε υποψηφίους τα τελευταία χρόνια. Τα αποτελέσματα όλων των ερευνητικών εργαλείων παρουσιάζονται και συζητούνται έτσι ώστε να μπορούν να αντληθούν ορισμένα πρακτικά συμπεράσματα. Το κυριότερο αποτέλεσμα ολόκληρης της διαδικασίας είναι ότι ένας μεγάλος αριθμός μαθητών μπορεί να περάσει με επιτυχία τη δοκιμασία (αν και όχι όλοι σε επίπεδο Α2) και είναι πρόθυμοι να συμμετάσχουν στη διαδικασία εξέτασης κατά τη διάρκεια ή στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Τα ευρήματα αποκάλυψαν επίσης ότι οι συμμετέχοντες δεν θεωρούν ότι το βιβλίο που έχει οριστεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προσφέρει οποιαδήποτε βοήθεια προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης του τεστ ΚΠΓ ως εργαλείο αξιολόγησης. Ωστόσο, θεωρούν ότι οποιοδήποτε μάθημα που παρουσιάζει τεχνικές ή εξηγεί πιθανά λάθη είναι μεγάλη βοήθεια. Συνοπτικά, η παρούσα εργασία ελπίζει να δώσει μια εικόνα για τη δυνατότητα ενσωμάτωσης του τεστ A1 / A2 ΚΠΓ στη διαδικασία διδασκαλίας και εκμάθησης στην ελληνική πραγματικότητα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation Tsiftsoglou Styliani.pdf1.44 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.