Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35819
Title: Teaching English as a Foreign Language to first and second grade students of Greek State Primary schools; teachers' beliefs, practices and needs for in-service training.
Authors: Φράγκου, Πηνελόπη
Advisor: Κανταρίδου, Ζωή
Keywords: Teaching English to Young Learners;Primary Education;First and second Language Acquisition theories;teachers' beliefs, practices, needs;methods;tecniques
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα μελέτη έχει ως σκοπό να διερευνήσει τα πιστεύω και τις πρακτικές των καθηγητών Αγγλικής ως ξένης γλώσσας που διδάσκουν την πρώτη και δευτέρα δημοτικού στο Ελληνικό Δημόσιο Δημοτικό Σχολείο. Σκοπός της μελέτης είναι να αποκαλύψει τις πλευρές της διδασκαλίας των εκπαιδευτικών που χρήζουν ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης καθώς και να φανερώσει τους περιορισμούς και τα προβλήματα που οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν και εμποδίζουν την επιτυχή εφαρμογή μεθοδολογιών που αφορούν στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε πολύ μικρούς μαθητές. Αρχικά, επιχειρείται η παρουσίαση των πλεονεκτημάτων της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας σε πολύ μικρούς μαθητές, ενώ ακολουθεί στο Κεφάλαιο 1 μία ανάλυση των πιο σημαντικών θεωριών της μητρικής και δεύτερης γλώσσας που αποτελούν το θεωρητικό υπόβαθρο της Διδασκαλίας των Αγγλικών σε πολύ μικρούς μαθητές. Το Κεφάλαιο 2 αναφέρεται στη θετική επίδραση συγκεκριμένων μεθόδων σχετικά με τη Διδασκαλία των Αγγλικών σε πολύ μικρούς μαθητές. Το Κεφάλαιο 3 αποτελεί μια περιγραφή της μεθοδολογίας που υιοθετήθηκε και περιλαμβάνει μία λεπτομερή περιγραφή του δείγματος, των ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων συλλογής δεδομένων καθώς και της διαδικασίας που ακολουθήθηκε. Το Κεφάλαιο 3 καταλήγει στην παρουσίαση των ερευνητικών ερωτημάτων. Όλα τα δεδομένα που συλλέχτηκαν από το ερωτηματολόγιο, τις συνεντεύξεις και τις παρακολουθήσεις παρουσιάζονται και αναλύονται στο Κεφάλαιο 4, έτσι ώστε να αναπτυχθούν τα πιο σημαντικά συμπεράσματα και υποδείξεις για περεταίρω μελέτες στο Κεφάλαιο 5. Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης μελέτης υποδεικνύουν ότι οι εκπαιδευτικοί Αγγλικής γλώσσας παρουσιάζουν ανάγκες ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης κυρίως πάνω στη χρήση της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας και Θεατρικής Αγωγής στη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας. Ταυτόχρονα ρίχνει φως σε σημαντικούς περιορισμούς που λειτουργούν στο επίπεδο του εκπαιδευτικού συστήματος και επηρεάζουν την αποτελεσματική εφαρμογή μεθοδολογιών και τεχνικών στην τάξη των πολύ μικρών μαθητών, όπως η έλλειψη εγκαταστάσεων και πόρων και η περιορισμένη στήριξη και αλληλεπίδραση με την εξουσία. Κρίνεται απαραίτητο να ληφθούν υπ’ όψιν οι ανάγκες και τα προβλήματα των εκπαιδευτικών Αγγλικής γλώσσας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικής πολιτικής, έτσι ώστε να επιτευχθεί υψηλής ποιότητας διδασκαλία Αγγλικής Γλώσσας στην πρώτη και δευτέρα δημοτικού του Ελληνικού Δημόσιου Σχολείου.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fragkou Pinelopi-82261-AGG Dissertation-May2017.pdfΔιπλωματική Εργασία2.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.