Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35817
Title: E-SHOPS ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ Ή ΜΕΣΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΡΩΝ;
Authors: ΣΑΡΤΖΕΤΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: ΜΑΣΧΑ, ΕΥΧΑΡΙΣ
Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο, e-shop, μουσείο, επικοινωνιακή στρατηγική, οικονομικοί πόροι, e-shop ΠΙΟΠ, e-shop Λούβρου, έρευνα κοινού;Ε-commerce, e-shop, museum, communication strategy, financial resources, PIOP e-shop, Museum Shop Musée du Louvre, audience research
Issue Date: 1-Oct-2017
Abstract: Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετά τις πρακτικές που ακολουθούνται στη λειτουργία ηλεκτρονικών πωλητηρίων στα μουσεία της χώρας μας αλλά και διεθνώς, μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας και τη συγκριτική ανάλυση ενός ελληνικού και ενός διεθνούς e-shop. Επιπρόσθετα, με τη βοήθεια της έρευνας κοινού διερευνάται ο βαθμός απήχησης των πωλητηρίων στο κοινό των ελληνικών μουσείων, προκειμένου να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητά τους και να διατυπωθούν εποικοδομητικές προτάσεις για τους οργανισμούς που επιθυμούν να αναπτύξουν τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, αλλά και για εκείνους που προσβλέπουν σε βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου προς καλύτερη εξυπηρέτηση των στόχων τους.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DE-MARIA SARTZETAKI.pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ2.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.