Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35808
Title: Η χρήση των αυθεντικών υλικών στην ανάπτυξη της διαπολιτισμικής επίγνωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών στην Ελληνική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Authors: Τρωγάδα, Θεοδώρα
metadata.dc.contributor.advisor: Αθανασίου, Αλεξάνδρα
Keywords: Culture;Language;Intercultural Competence;Intercultural Awareness;Intercultural Sensitivity;Intercultural Education;Authentic Materials;Quantitative Method;Questionnaire;Intercultural Sensitivity Questionnaire
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνήσει εάν η χρήση αυθεντικών υλικών μπορεί να προωθήσει τη διαπολιτισμική επίγνωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Βασίζεται στο ερωτηματολόγιο διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης του Chen & Starosta (2000), προκειμένου να υποδείξει την αλλαγή στάσης, επίγνωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών προς τους πολιτιστικά διαφορετικούς ανθρώπους, μετά την εφαρμογή μιας σειράς μαθημάτων βασισμένων κυρίως σε αυθεντικά υλικά. Επιπλέον, το ερωτηματολόγιο αυτό έχει προσαρμοστεί, ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες των μαθητών και στο γλωσσικό τους επίπεδο, ώστε να κατανοείται εύκολα και να αποφεύγονται τα πιθανά τους προβλήματα κατανόησης. Ως εκ τούτου, αναμένεται ότι τα ευρήματα της έρευνας αυτής θα επαληθεύσουν τον τίτλο της διατριβής, ότι δηλαδή, τα αυθεντικά υλικά, όταν ενσωματωθούν στο σχολικό πρόγραμμα σπουδών, μπορούν να προωθήσουν και να αναπτύξουν αποτελεσματικά την διαπολιτισμική επίγνωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Θεοδώρα Τρωγάδα- 89610- Dissertation-May 2017.pdf
  Restricted Access
Διπλωματική Εργασία2.57 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.