Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαρούντζου, Γεωργία-
dc.contributor.authorΓιαννούλα, Αικατερίνη-
dc.date.accessioned2017-10-09T08:53:19Z-
dc.date.available2017-10-09T08:53:19Z-
dc.date.issued2017-09-23-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/35798-
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση με στόχο την καταγραφή της εξέλιξης του μοντέλου εκπαίδευσης των αλλοδαπών μαθητών, αλλά και γενικότερα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στη Γερμανία, αλλά και στα γερμανόφωνα κράτη της Αυστρίας και της Ελβετίας, μέσα από την συγκέντρωση και την παράθεση των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από γερμανόφωνες ερευνητικές εργασίες και μελέτες, οι οποίες εκπονήθηκαν σε δημόσια σχολεία των ανωτέρω χωρών. Η συστηματική αυτή καταγραφή μπορεί να οδηγήσει σε πολύτιμα συμπεράσματα και σε μια έμπρακτη αποτύπωση καλών και κακών εκπαιδευτικών πρακτικών, παράγοντες που μπορούν να αξιοποιηθούν σε ένα ευρύτερο γεωγραφικό πλαίσιο στην σύγχρονη ευρωπαϊκή πραγματικότητα.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.relationΣκούρτου, Ε. (2001). Διγλωσσία, διδασκαλία δεύτερης γλώσσας. Στο: Θ. Δραγώνα, Ε. Σκούρτου, & Α. Φραγκουδάκη (Επιμ), Κοινωνικές ταυτότητες/ ετερότητες- κοινωνικές ανισότητες, διγλωσσία και σχολείο (σελ. 167-282). Πάτρα: Εκδόσεις ΕΑΠ.el_GR
dc.subjectΔιγλωσσίαel_GR
dc.subjectbilingualismel_GR
dc.subjectδιαπολιτισμική εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectintercultural educationel_GR
dc.subjectσχολική επιτυχίαel_GR
dc.subjectschool successel_GR
dc.subjectμετανάστευσηel_GR
dc.subjectmigrationel_GR
dc.subjectπολύγλωσσο περιβάλλονel_GR
dc.subjectmultilingual environmentel_GR
dc.subjectεκπαίδευση παιδιών μεταναστευτικής προέλευσηςel_GR
dc.subjecteducation of migrant’s childrenel_GR
dc.titleΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΟΦΩΝΕΣ ΧΩΡΕΣel_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel_GR
dc.title.titlelatinISSUES OF EDUCATION OF FOREIGN STUDENTS IN THE GERMAN-SPEAKING COUNTRIESel_GR
dc.description.abstractlatinThis work is a bibliographic review that aims to track and outline the evolution of the educational model applied particularly for foreign students, but also in terms of intercultural perspectives in Germany and in the German-speaking countries of Austria and Switzerland. This attempt is based on the documentation and analysis of German research studies that were focused on public schools in the above countries. This systematic bibliographic approach may lead to valuable conclusions and a practical documentation of best and worst educational practices, which can be useful as a reference point in a wider European educational perspective.el_GR
dc.bibliography.number74el_GR
dc.language.iso2Αγγλικά-enel_GR
dc.audienceΕΚΠ60el_GR
dc.coverage.pages95el_GR
dc.coverage.references20el_GR
dc.coverage.appendixes2el_GR
dc.description.other0el_GR
dc.contributor.advisor1Σιάνου-Κύργιου, Ελένη-
dc.contributor.advisor2Ανδρούσου, Αλεξάνδρα-
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DE EKP60 Giannoula.pdf
  Restricted Access
Κυρίως σώμα Διπλωματικής Εργασίας786.48 kBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.