Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35795
Title: «Η αξιοποίηση των ΤΠΕ από τα Ανοικτά Πανεπιστήμια: Οι περιπτώσεις του Βρετανικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και του ΕΑΠ»
Authors: ΣΟΥΜΑ, ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Advisor: ΜΟΥΖΑΚΗΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Keywords: Ανοικτό Πανεπιστήμιο, εκπαίδευση από απόσταση, μεθοδολογία, πρακτικές, νέες τεχνολογίες
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα έρευνα, έχοντας ως στόχο να αναδείξει τον πολυδιάστατο ρόλο της Ανοικτής Εκπαίδευσης στο διαρκώς μεταβαλλόμενο σύγχρονο περιβάλλον, προχώρησε σε μια συγκριτική μελέτη των Ανοικτών Πανεπιστημίων Βρετανίας και Ελλάδας. Μέσω της ανασκόπησης της βιβλιογραφίας εστιάσαμε στην χρησιμοποιούμενη μεθοδολογία και αξιοποίηση των ΤΠΕ, καθώς αποτελούν βασικά εργαλεία για την υλοποίηση των στόχων των ιδρυμάτων. Από τη συγκριτική μελέτη των δύο ανοικτών Πανεπιστημίων διαπιστώθηκε ότι ο ρόλος τους είναι συνυφασμένος με την αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων τα οποία θεωρούνται σημαντικός αρωγός της ΑεξΑΕ. Όμως, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο δεν αξιοποιεί τις ΤΠΕ στο βαθμό που την αξιοποιεί το Βρετανικό. Αυτό το εύρημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους ιθύνοντες της χάραξης πολιτικής για την βελτίωση/εξάλειψη της αδυναμίας αυτής.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8-9 ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.pdfΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.