Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35781
Title: Η αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών τεχνικών στα ενδοεπιχειρησιακά εκπαιδευτικά προγράμματα. Μελέτη περίπτωσης στην Τράπεζα Πειραιώς.
Authors: Παπαχρήστου, Μαρία
Advisor: Κορωναίου, Αλεξάνδρα
Keywords: δια βίου μάθηση, εκπαίδευση ενηλίκων, ενδοτραπεζικά εκπαιδευτικά προγράμματα, εκπαιδευτικές τεχνικές, αποτελεσματικότητα;lifelong learning, adult education, interbank educational programs, instructional techniques, effectiveness
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα μελέτη είχε σκοπό να διερευνήσει το κατά πόσο οι εκπαιδευτικές τεχνικές που εφαρμόζονται στα ενδοτραπεζικά προγράμματα της Πειραιώς, συνάδουν με τη βασική αρχή εκπαίδευσης ενηλίκων περί συμμετοχικότητας των εκπαιδευτικών τεχνικών αλλά και τις προτεινόμενες τεχνικές από τη θεωρία της εμπειρικής μάθησης (Kolb). Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία, άρθρα σε περιοδικά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους και συνέβαλαν στην ολοκλήρωση του θεωρητικού μέρους της μελέτης. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή πρωτογενούς ποιοτικής έρευνας χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο τη συνέντευξη. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν δεκατρείς εργαζόμενοι-εκπαιδευόμενοι στην τράπεζα Πειραιώς, δύο εκπαιδευτές του προγράμματος, μια εκπαιδεύτρια-learning consultant του τμήματος εκπαίδευσης Διεύθυνσης Ανθρωπίνου δυναμικού. Επιπλέον ένας υπεύθυνος εκπαίδευσης από την διεύθυνση ανθρώπινου δυναμικού της τράπεζας Πειραιώς. Η μέθοδος δειγματοληψίας που ακολουθήθηκε ήταν η σκόπιμη δειγματοληψία. Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι το ενδοτραπεζικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα χρησιμοποίησε συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές, οι οποίες βοήθησαν τους εκπαιδευόμενους να συμμετάσχουν σε όλα τα στάδια της μαθησιακής διαδικασίας, να αυτενεργήσουν, αλλά και να νιώσουν δυνατοί σε επίπεδο γνώσεων, να αναπτύξουν τις απαραίτητες ικανότητες για να εργαστούν στο νέο περιβάλλον, αλλά και να υιοθετήσουν την κατάλληλη στάση στην μετέπειτα εργασία τους στο νέο περιβάλλον. Οι εκπαιδευτές τέλος, ήταν άρτια εκπαιδευμένοι ως προς την χρήση των εκπαιδευτικών τεχνικών, κατάλληλα προετοιμασμένοι και με την στάση τους προέτρεπαν και ευνοούσαν την συμμετοχή όλων των εκπαιδευομένων στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Η πρωτοτυπία της έρευνας έγκειται στο ότι εστιάζει αποκλειστικά και μόνο στις συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές των ενδοτραπεζικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων και όχι γενικά στον τρόπο οργάνωσης και διεξαγωγής τους.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική 24092017.pdfΚυρίως σώμα της διπλωματικής και παραρτήματα1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.