Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35751
Title: Πολυμεσική εφαρμογή εκμάθησης ξένων γλωσσών με την εφαρμογή Clipflair Studio: Σχεδιασμός γραφικού θέματος (skin) για παιδιά 6-12 ετών.
Authors: Μπαρμπαλιάς, Κωνσταντίνος - Ιωάννης
Advisor: Σοκόλη, Σταυρούλα
Keywords: εκπαιδευτικές πολυμεσικές εφαρμογές, πολυμέσα και εκπαίδευση, ξένες γλώσσες, θεωρίες μάθησης, στάδια ανάπτυξης εκπαιδευτικής πολυμεσικής εφαρμογής (ανάλυση, σχεδίαση, υλοποίηση, αξιολόγηση).;educational multimedia applications, multimedia and education, Foreign languages, learning theories, stages of educational development Multimedia application (analysis, design, implementation, evaluation).
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναπτυχθεί ο σχεδιασμός για την εφαρμογή Clipflair. Πρόκειται για µία εκπαιδευτική πολυµεσική εφαρµογή, με αντικείμενο την εκμάθηση ξένων γλωσσών για παιδιά ηλικίας 6-12 ετών. Σκοπός της εφαρμογής είναι να ενισχύσει τη γνώση και τη μάθηση µέσω της τεχνολογίας. Το ClipFlair αναπτύσσει ασκήσεις και δραστηριότητες που δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές να εξασκήσουν τις τέσσερεις βασικές δεξιότητες: κατανόηση και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου. Ο καινοτόμος χαρακτήρας της εφαρμογής ClipFlair έγκειται στην εισαγωγή της μεταγλώττισης ως δραστηριότητας στην εκμάθηση ξένων γλωσσών και στη διάθεση των δραστηριοτήτων αυτών στο διαδίκτυο, μέσω μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης. Οι περισσότερες εφαρμογές αυτού του είδους επικεντρώνονται στο περιεχόμενο της εφαρμογής που είναι σαφώς πολύ σημαντικό και βάζουν σε δεύτερη μοίρα τον σχεδιασμό και την εμφάνιση που αποτελεί το 50% του γενιού συνόλου της εφαρμογής. Οι πλειοψηφία των πολυμεσικών εκπαιδευτικών εφαρμογών αρκούνται σε ένα ψυχρό, κυβιστικό και απόμακρο σχεδιασμό για κάθε παιδί αυτής της ηλικίας. Η παρούσα πτυχιακή έχει στόχο να δημιουργήσει έναν ελκυστικό σχεδιασμό για τα παιδιά κυρίως, που να συνδυάζει την απλότητα, την αμεσότητα, τη λειτουργικότητα με αποτέλεσμα ένα ευχάριστο περιβάλλον διεπαφής. Αρχικά, πραγματοποιείται έρευνα και συγκριτική µελέτη στοιχείων των υπόλοιπων εκπαιδευτικών πολυµεσικών εφαρμογών αυτού του είδους. Η δημιουργία της εφαρμογής πραγματοποιείται ακολουθώντας βήμα προς βήμα τα στάδια ανάπτυξης µιας πολυµεσικής εφαρµογής. Η εργασία αποτελείται στην ουσία από δύο µέρη. Το πρώτο µέρος είναι το θεωρητικό και το δεύτερο είναι το τεχνικό. Το θεωρητικό μέρος περιλαμβάνει την µελέτη για τις εφαρμογές εκμάθησης ξένων γλωσσών, ενώ το τεχνικό µέρος αφορά τα στάδια ανάπτυξης και υλοποίησης της εκπαιδευτικής ψηφιακής εφαρµογής, βασισµένο πάντα στο θεωρητικό µέρος της εργασίας. Στο θεωρητικό, πρώτο σκέλος γίνεται αναζήτηση, επιλογή και καταγραφή των χρήσιµων βιβλιογραφικών πηγών καθώς και επιστημονικών εργασιών που έχουν πραγματοποιηθεί, έχουν δημοσιευτεί και έχουν σχέση µε το αντικείμενο της µελέτης. Έπειτα, προσδιορίζονται οι βασικές έννοιες των εφαρμογών εκμάθησης ξένων γλωσσών, που περιλαμβάνουν µεταξύ άλλων τον ορισμό, τις κατηγορίες, και επιχειρείται µια σύντοµη ιστορική αναδροµή. Ταυτόχρονα θα ερευνηθούν εις βάθος οι εκπαιδευτικές εφαρμογές σε συνδυασμό µε την ηλεκτρονική µάθηση. Επιπρόσθετα, θα αναφερθούν οι τρόποι αξιοποίησης ψηφιακών εφαρμογών σε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον που συνδυάζει την ψυχαγωγία µε την εκπαίδευση. Στο δεύτερο μέρος θα γίνει σχεδιασμός του περιβάλλοντος διεπαφής της εφαρμογής, προσδίδοντας έναν πιο σύγχρονο και λειτουργικό τρόπο πλοήγησης του χρήστη στην εφαρμογή. Τα προγράμματα που θα χρησιμοποιηθούν είναι το Adobe Photoshop και Adobe Illustrator. Η εργασία θα φτάσει μέχρι το σημείο του mockup παρουσιάζοντας σκηνές-εικόνες και σενάρια χρήσης του τελικού προϊόντος.
Appears in Collections:ΓΤΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μπαρμπαλιάς Κωνσταντίνος.pdfΚυρίως άρθρο8.24 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.