Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35750
Title: ΤΟ Ε-ΜΑRKETING ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
Authors: Gonianakis, Ioannis
Advisor: Tsiamis, Ioannis
Keywords: Διαδικτυακό Μάρκετινγκ;Τουριστικά Γραφεία;Internet Marketing;εχνικές Διαδικτυακού Μάρκετινγκ;E-marketing;Search Engine Optimization;Social Media Marketing;Affiliate Marketing;E-mail Marketing;Travel Agencies;Διαφήμιση στο διαδίκτυο;Pay Per Click Tεχνικές
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας και της χρήσης του διαδικτύου, φέρνουν στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση του τουρισμού, τονίζουν την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και "εξυπνότερων" μεθόδων προσέλκυσης τουριστών, καθώς και για τη διατήρηση της επιθυμίας τους για πραγματοποίηση διακοπών. Η έλευση του διαδικτύου έχει φέρει πρωτόγνωρες ευκαιρίες και προκλήσεις για τον τουρισμό, ως μία βιομηχανία που εξαρτάται έντονα από την πληροφορία. 
Στις σημερινές συνθήκες ανταγωνισμού των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί αναγκαίο εργαλείο. Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή του διαδικτύου έχει γίνει πλέον απόλυτα κατανοητή από το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου και ιδιαίτερα του τουριστικού κλάδου, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στο διαδίκτυο για να ενημερωθούν και να αγοράσουν υπηρεσίες και προϊόντα του τουρισμού. Το διαδίκτυο αποτελεί πλέον ένα δυναμικά ανταγωνιστικό περιβάλλον, το οποίο παρέχει τεράστια οφέλη για κάθε τουριστική επιχείρηση και ιδαιτέρως για τα τουριστικά γραφεία που τα τελευταία χρόνια πολλά από αυτά έχουν μετατραπεί σε Διαδικτυακά Τουριστικά Γραφεία. Τα συγκεκριμένα τουριστικά γραφεία έχουν βρει νέους τρόπους για να επιτύχουν τους στόχους του μάρκετινγκ και των πωλήσεων μέσω της χρήσης των εργαλείων, δυνατοτήτων και των χαρακτηριστικών του διαδικτύου.
Το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, γνωστό και στην ξένη βιβλιογραφία ως e-marketing, internet marketing, web marketing, online marketing ή digital marketing, είναι ένας ευρύς όρος, που εσωκλείει ενέργειες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου. To Internet έχει δημιουργήσει πολλά μοναδικά οφέλη στο μάρκετινγκ, όπως τα χαμηλά κόστη στη διανομή της πληροφορίας και τη παγκόσμια προσέλκυση κοινού.
Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η περιγραφή των τεχνικών του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ, καθώς και πως αυτό χρησιμοποιείται ως εργαλείο του μάρκετινγκ από τις σύγχρονες τουριστικές επιχειρήσεις και ειδικότερα τα διαδικτυακά τουριστικά γραφεία. Το επονομαζόμενο “web marketing” έχει επηρεάσει πολύπλευρα την λειτουργία των τουριστικών γραφείων και ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνήσει σε ποιο βαθμό τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία χρησιμοποιούν το web και κατά πόσο έχουν υιοθετήσει τα τελευταία εργαλεία του ώστε να προωθήσουν τις επιχειρήσεις τους και να προσελκύσουν πελάτες.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.