Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35723
Title: Οι απόψεις ενήλικων εκπαιδευομένων σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) σχετικά με τη συμβολή της περιγραφικής-ποιοτικής αξιολόγησης.
Authors: Μανώλη, Γεωργία
metadata.dc.contributor.advisor: Βεργίδης, Δημήτριος
Keywords: Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας;Εκπαιδευόμενοι;Περιγραφική αξιολόγηση;Αυτοεκτίμηση;Σχολική διαρροή;Second Chance Schools;Trainees;Descriptive assessment;Self-esteem;School dropout
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των ενήλικων εκπαιδευομένων ενός Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (στο εξής ΣΔΕ) σχετικά με την περιγραφική-ποιοτική αξιολόγηση. Το ενδιαφέρον για την έρευνα προέκυψε από τον προβληματισμό μου για το αν η επίτευξη των διατυπωμένων στα θεσμικά κείμενα για τα ΣΔΕ στόχων της περιγραφικής-ποιοτικής αξιολόγησης επιβεβαιώνεται από τους ίδιους τους εκπαιδευόμενους. Η έρευνα εστιάζει στο ΣΔΕ Τρίπολης και καταγράφει τις απόψεις των εκπαιδευομένων του σχετικά με τη συμβολή της περιγραφικής-ποιοτικής αξιολόγησης στη βελτίωσή τους, στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησής τους και στην αντιμετώπιση της σχολικής διαρροής. Για τη διεξαγωγή της έρευνας ακολουθήθηκε η ποιοτική ερευνητική προσέγγιση και η τεχνική συλλογής δεδομένων ήταν η συνέντευξη. Η ανάλυση των δεδομένων έγινε με τη μέθοδο ανάλυσης περιεχομένου. Το δείγμα είναι 10 εκπαιδευόμενοι του Β΄ κύκλου σπουδών. Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε η θετική συμβολή της περιγραφικής-ποιοτικής αξιολόγησης στη βελτίωση των εκπαιδευομένων στο γνωστικό, μαθησιακό, συναισθηματικό και κοινωνικό τομέα, η ενίσχυση της αυτοεκτίμησής τους και η αντιμετώπιση της σχολικής διαρροής.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
manoli_georgia ΕΚΠΔΕ.pdf
  Restricted Access
Διπλωματική εργασία2.29 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.