Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35717
Title: Συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε μαθητές δημοτικού. Μία Έρευνα Δράσης για τη μελέτη στο σπίτι
Authors: Παπανικολάου, Κυβέλη
Advisor: Μανούσου , Ευαγγελία
Keywords: Σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση;πλατφόρμα edmodo;έρευνα δράσης;καινοτόμες δράσεις;κατ’ οίκον εργασίες;school distance learning;Edmodo platform;action research;homework assignments;innovative actions
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Περίληψη Στην σημερινή εποχή που έχει χαρακτηριστεί εποχή της «Κοινωνίας της γνώσης», όλοι οι εμπλεκόμενοι με την εκπαιδευτική διαδικασία πρέπει να προβληματιστούν, αναφορικά με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που παρέχει το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα κι αν αυτές οι γνώσεις είναι επαρκής για τον αυριανό πολίτη. Η συσσώρευση της γνώσης είναι πια παρελθόν, ο μελλοντικός πολίτης πρέπει να έχει κριτική σκέψη, επικοινωνιακές και συνεργατικές ικανότητες για να μπορεί να διαχειρίζεται σωστά και προς όφελος του οποιαδήποτε γνώση προσλαμβάνει, μέσα από τη συνεχή επαφή και συνεργασία σε ομάδες με κοινά ενδιαφέροντα (Smith & Lovat, 2003). Πρέπει να γίνει αναθεώρηση του εκπαιδευτικού συστήματος εστιάζοντας στο να μάθουν οι μαθητές «πώς να μαθαίνουν». Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία έχουν εισέλθει και είναι σημαντικό να αξιοποιούνται ώστε να καλλιεργούνται δεξιότητες για τους πολίτες του αύριο. Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ένταξη της εκπαιδευτικής πλατφόρμας edmodo σε μία σχολική μονάδα Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έτσι ώστε να μελετηθεί μια εναλλακτική μορφή συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε ένα μικρό σχολείο ενός χωριού. Μέσα από την πλατφόρμα δίνονται στους μαθητές που απουσιάζουν τα μαθήματα που διδάχθηκαν, καθώς και συμπληρωματικό υλικό για να μπορούν να μελετήσουν μόνοι τους στο σπίτι. Επίσης, ο κάθε μαθητής έχει τη δυνατότητα να εκφράσει κάποια απορία του για το μάθημα που έχει να μελετήσει. Για να επιτευχθεί αυτό εφαρμόστηκε Έρευνα Δράσης διάρκειας οχτώ μηνών η οποία εντάχθηκε στις καινοτόμες δράσεις του Σχολείου. Έγινε βιβλιογραφική μελέτη σε διεθνείς εφαρμογές της σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και εξετάστηκαν οι λόγοι που κρίνεται αναγκαία η είσοδος της Πλατφόρμας edmodo στη σχολική μας μονάδα. Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας έδειξαν ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι είδαν με θετικό μάτι την όλη δράση της εισόδου συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε μία σχολική μονάδα. Η είσοδος των ΤΠΕ στην εκπαίδευση ενθαρρύνουν την πρωτοτυπία και την καινοτομία και προωθούν την κριτική σκέψη των μαθητών.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία Παπανικολάου Κυβέλη.pdfΔιπλωματική Εργασία6.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.