Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35713
Title: ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ.
Authors: ΣΑΒΒΙΔΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Advisor: ΚΑΡΑΣΙΜΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Keywords: τεχνολογία και technology;speaking και προφορικό;scaffolding και γνωστική σκαλωσιά;WebQuest και ιστοριοεξερεύνηση;attitude και στάση;involvement και συμμετοχή;collaboration και συνεργασία
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη έχει επηρεάσει την εκπαίδευση• έτσι, είναι αναγκαία η χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία από τους καθηγητές με την ένταξη διαφόρων τεχνολογικών εργαλείων προκειμένου η διαδικασία της διδασκαλίας και της εκμάθησης να γίνεται πιο ελκυστική και ευχάριστη για τους μαθητές. Ένα από αυτά τα εργαλεία είναι και το WebQuest, μία εφαρμογή ιστοεξερεύνησης. Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να εξερευνήσει αν το συγκεκριμένο τεχνολογικό εργαλείο μπορεί να προωθήσει τη δεξιότητα παραγωγής προφορικού λόγου στη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας καθώς επίσης και την ανάπτυξη θετικής στάσης των μαθητών όσο αναφορά τη συγκεκριμένη δεξιότητα. Γι αυτό το λόγο, διενεργήθηκε μία έρευνα η οποία χρησιμοποίησε ως εργαλεία έρευνας δύο ερωτηματολόγια, τα οποία μοιράστηκαν σε 24 μαθητές ενός προγράμματος εκμάθησης αγγλικών, ένα πριν την εφαρμογή του WebQuest και ένα μετά την εφαρμογή του, παρατηρήσεις από τον καθηγητή και συνεντεύξεις μαθητών. Τα δυο πρώτα κεφάλαια της διπλωματικής παρουσιάζουν εκτενώς τη θεωρία της δεξιότητας παραγωγής προφορικού λόγου και τη θεωρία των WebQuests. Έπειτα, στο τρίτο κεφάλαιο ακολουθεί η παρουσίαση του μαθήματος που σχεδιάστηκε με την εφαρμογή του WebQuest από τον ίδιο τον καθηγητή. Τα αποτελέσματα της έρευνας απέδειξαν ότι τα WebQuests μπορούν να προωθήσουν τη δεξιότητα παραγωγής προφορικού λόγου στη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας καθώς επίσης και την ανάπτυξη θετικής στάσης των μαθητών όσο αναφορά τη συγκεκριμένη δεξιότητα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
82243-GEORGIASAVVIDOU-AGGDE.pdf5.58 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.