Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35711
Title: Οι αντιλήψεις των φοιτητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση σχετικά με την γραπτή ανατροφοδότηση που λαμβάνουν από τους καθηγητές για τις εργασίες τους
Authors: ΚΡΕΩΝΙΔΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Advisor: ΚΑΖΑΜΙΑ, ΒΑΣΙΛΕΙΑ
Keywords: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση;Distance education;Ανατροφοδότηση εργασιών;Assignment feedback;Αντιλήψεις φοιτητών;Student perceptions
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ετών, ο γρήγορος τρόπος ζωής σε συνδυασμό με τα ατελείωτα καθήκοντα κατέστησαν δύσκολο για τους πιθανούς μεταπτυχιακούς φοιτητές να εγγραφούν σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών όπου η τακτική παρακολούθηση μαθημάτων είναι υποχρεωτική. Συνεπώς, η ανάγκη για πιο ευέλικτες σπουδές έχει ανοίξει τον δρόμο για την ανάπτυξη μαθησιακών πλαισίων εξ’ αποστάσεως όπου η αυτορρύθμιση χαρακτηρίζει την ακαδημαϊκή πορεία των φοιτητών. Σε τέτοια ακαδημαϊκά περιβάλλοντα, η γραπτή ανατροφοδότηση στις εργασίες είναι ο συνηθισμένος τρόπος μέσω του οποίου οι καθηγητές γνωστοποιούν τα λάθη των φοιτητών και τους διαφωτίζουν σχετικά με την ακαδημαϊκή τους πρόοδο. Ωστόσο, η ανατροφοδότηση δεν είναι πάντα αποτελεσματική ενώ οι μαθητές μερικές φορές το βρίσκουν δύσκολο να ερμηνεύσουν τα γραπτά σχόλια σωστά. Γίνεται φανερό ότι οι αντιλήψεις των φοιτητών σχετικά με την ανατροφοδότηση που λαμβάνουν χρειάζεται να ερευνηθούν πιο εκτεταμένα. Για το σκοπό αυτό, ο στόχος αυτής της έρευνας είναι να εξερευνήσει τι πιστεύουν οι φοιτητές σχετικά με θέματα που αφορούν την ανατροφοδότηση καθώς επίσης και να προσδιορίσει επιθυμητά χαρακτηρίστηκα σχετικά με την μορφή της παρεχόμενης ανατροφοδότησης. Σε αυτήν την έρευνα, συμμετείχαν 147 φοιτητές του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς γλώσσας» του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Τα ευρήματα αποκάλυψαν ότι οι φοιτητές έχουν την ανατροφοδότηση σε υψηλή εκτίμηση και προσπαθούν να την χρησιμοποιήσουν εποικοδομητικά. Ωστόσο, ο έλεγχος των δεδομένων σε μεγαλύτερο βάθος έδειξε πως η ανατροφοδότηση έχει επικριτές καθώς περιέχει προκλήσεις οι οποίες εμποδίζουν την πρόοδο ενώ και η επικοινωνία των φοιτητών με τους καθηγητές για επιπλέον προφορική ανατροφοδότηση πάσχει, κυρίως όσον αφορά τους πρωτοετείς φοιτητές. Συνολικά, επιπλέον έρευνα χρειάζεται να διεξαχθεί για να καθοριστούν τα χαρακτηριστικά τα οποία η ανατροφοδότηση χρειάζεται να υιοθετήσει για να γίνει πλήρως αποτελεσματική και να διερευνηθεί ο λόγος για τον οποίο οι πρωτοετείς φοιτητές δεν εκτιμούν ή δεν αποζητούν την επιπλέον προφορική ανατροφοδότηση και επικοινωνία με τον καθηγητή.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KreonidouGeorgia-Dissertation.pdfΟλοκληρωμένο αρχείο διπλωματικής2.14 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.