Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35703
Title: Η επαγγελματική εξέλιξη των καθηγητών της αγγλικής γλώσσας: μια μελέτη των αντιλήψεων και των αναγκών τους και πρόταση με σκοπό την αυτόνομη επαγγελματική τους εξέλιξη μέσω των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας.
Authors: Κωστή, Καλλιρρόη
Advisor: Καρατσιώρη, Μαριάννα
Keywords: Αυτοκαθοδήγηση, αυτό-κατευθυνόμενη επαγγελματική επιμόρφωση, Διά βίου μάθηση, διαρκής επαγγελματική εξέλιξη, Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας,;Continuous Professional development (CPD), Information and Communication Technology (ICT), lifelong learning, online professional development (OPD), self-direction, self-initiated professional development
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα μελέτη στοχεύει να διερευνήσει τις αντιλήψεις και τις ανάγκες των καθηγητών Αγγλικής ως ξένης γλώσσας όσον αφορά την επαγγελματική τους εξέλιξη. Συγκεκριμένα, ερευνά κατά πόσο οι καθηγητές βλέπουν ευνοϊκά και σε τι βαθμό υιοθετούν αυτόνομα δραστηριότητες για την επαγγελματική τους εξέλιξη. Επιπρόσθετα, η μελέτη εξετάζει το ρόλο των τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην αυτό-κατευθυνόμενη επαγγελματική επιμόρφωση των καθηγητών. Έχοντας αυτούς τους στόχους, η σχετική βιβλιογραφία χρησιμοποιείται για να υποστηριχθούν η διαδικασία και τα συμπεράσματα της έρευνας. Η μεθοδολογία που εφαρμόζεται στην παρούσα μελέτη είναι η ποσοτική μέθοδος και για το λόγο αυτό ένα ερωτηματολόγιο χρησιμοποιείται για την συγκέντρωση των δεδομένων. Τα ευρήματα από την ανάλυση των δεδομένων αποκαλύπτουν ότι η πλειοψηφία των καθηγητών της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας ενδιαφέρονται για την δια βίου μάθηση τους και για αυτό το λόγο αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες μέσω αυτό-ρυθμιζόμενων δραστηριοτήτων επαγγελματικής εξέλιξης. Επιπλέον, είναι θετικά διακείμενοι απέναντι στη χρήση των τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας ως μέσου συνεχούς επαγγελματικής εξέλιξης και για αυτό το λόγο χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία στην προσπάθεια τους να εξελιχθούν επαγγελματικά. Εν κατακλείδι, αυτή η μικρής κλίμακας μελέτη επιδιώκει να συνδέσει τις αυτόνομες προσπάθειες επαγγελματικής επιμόρφωσης των καθηγητών με τις τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας και να αποκαλύψει τις αμέτρητες δυνατότητες αυτών όσον αφορά την επαγγελματική εξέλιξη των καθηγητών.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dissertation 2017 kosti kallirroi.pdf4.52 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.