Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35702
Title: Διαδικτυακά ηλεκτρονικά παιχνίδια στην εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας: Προσδιορισμός των κριτηρίων που προάγουν την αυτονομία
Authors: Γκούνη, Ελένη
Advisor: Καζαμία , Βασιλεία
Keywords: Ηλεκτρονικά παιχνίδια- Video games;Digital natives;Digital Gaming;Digital Game Based Language Learning;Learner autonomy- Αυτονομία του μαθητή
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα εργασία εστιάζει στο να ερευνήσει εάν τα σχεδιασμένα για εκπαιδευτικούς σκοπούς και τα εμπορικά διαδικτυακά ηλεκτρονικά παιχνίδια για την Εκμάθηση της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας πιθανώς ενθαρρύνουν την αυτονομία του μαθητή είτε στην τάξη είτε έξω από το σχολικό περιβάλλον. Τα παιχνίδια που ερευνήθηκαν στοχεύουν σε νεαρής ηλικίας μαθητές. Αρχικά, το θεωρητικό υπόβαθρο της μελέτης παρουσιάζεται, ιδιαίτερα οι υποβόσκουσες παιδαγωγικές αρχές στα ηλεκτρονικά παιχνίδια και η σύνδεσή τους με την αυτονομία του μαθητή. Επιπλέον, μέσω της βιβλιογραφικής έρευνας, μία λίστα με συγκεκριμένο αριθμό παραμέτρων- κριτηρίων που προωθούν την αυτονομία του μαθητή σε παιχνίδια εκμάθησης της Αγγλικής εκμαιεύεται. Αυτή η λίστα χρησιμοποιείται ως το εργαλείο έρευνας που εξετάζει εάν και σε ποιο βαθμό τα ηλεκτρονικά παιχνίδια εκμάθησης της Αγγλικής μπορούν να ενθαρρύνουν την αυτονομία του μαθητή. Συγκεκριμένα, τα κριτήρια εφαρμόζονται σε ένα δείγμα ορισμένου αριθμού διαδικτυακών ηλεκτρονικών παιχνιδιών το οποίο έχει επιλεχθεί σύμφωνα με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά είτε από γνωστούς εκπαιδευτικούς οργανισμούς είτε από ιστοσελίδας ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Τέλος, τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πλειοψηφία των διαδικτυακών ηλεκτρονικών παιχνιδιών, ειδικά εκείνα σχεδιασμένα από εκπαιδευτικές μη εμπορικές ιστοσελίδες, ικανοποιούσαν αρκετά αν όχι όλα από τα κριτήρια υποδεικνύοντας την δυνατότητα της προώθησης της αυτονομίας του μαθητή. Εάν και, η δυνατότητα γενίκευσης των ευρημάτων δεν θα έπρεπε να θεωρηθεί ως δεδομένη εξαιτίας των περιορισμών της παρούσας έρευνας, περαιτέρω έρευνα προτείνεται στην ανάπτυξη και στην αξιολόγηση σύγχρονου εκπαιδευτικού και εμπορικού λογισμικού για την εκμάθηση της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DISSERTATION-GKOUNIELENI-82180.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.03 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.