Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35700
Title: "Πολιτιστικό Μάρκετινγκ Θεματικών Μουσείων. Μουσείο -Μάρκετινγκ- Τουριστική Ανάπτυξη: Μια εμπεριστατωμένη μελέτη στα θεματικά μουσεία: α) Μουσείο Κωτσιομύτη Φυσικής Ιστορίας στην Αργολίδα, β)Υπαίθριο Μουσείο Υδροκίνησης στη Δημητσάνα και γ) Μουσείο Περιβάλλοντος στη Στυμφαλία."
Authors: Πήττας, Δημήτριος
Advisor: Διαμαντάκη , Αικατερίνη
Keywords: Πολιτιστικό Μάρκετινγκ;Θεματικά Μουσεία
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Το πολιτιστικό μάρκετινγκ εστιάζει στη διαδραστική σχέση μεταξύ του οργανισμού και του κοινού, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αρχή της ικανοποίησης των αναγκών και επιθυμιών του κοινού μέσω της πρόσβασής του στα προσφερόμενα πολιτιστικά αγαθά και υπηρεσίες ενός πολιτιστικού οργανισμού εφαρμόζοντας μια σειρά κατάλληλων μηχανισμών ευαισθητοποίησης και συμμετοχής του κοινού στο πολιτιστικό γίγνεσθαι. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η βιωσιμότητα του πολιτιστικού οργανισμού αλλά και ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας. Το μάρκετινγκ λοιπόν ως εργαλείο επίτευξης των στόχων ανάπτυξης αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον τοπικού αλλά και εθνικού χαρακτήρα. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο μελετάται η διασύνδεση του Μουσείου, του Μάρκετινγκ και της Τουριστικής Ανάπτυξης αναφορικά με τα Θεματικά Μουσεία. Η θεωρητική προσέγγιση συνοδεύεται και από μια εμπεριστατωμένη έρευνα κοινού σε Θεματικά Μουσεία της ελληνικής επικράτειας διαφωτίζοντας έτσι ενδιαφέρουσες πτυχές της στρατηγικής πολιτιστικής επικοινωνίας
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΕ ΠΗΤΤΑΣ ΕΑΠ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής5.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.