Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35697
Title: Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΚΑΙ Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Authors: ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΗΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Advisor: ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ, ΕΥΓΕΝΙΟΣ
Keywords: διδακτικό συμβόλαιο;didactic contract;εκπαίδευση;education;γνώση;knowledge
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η συμπεριφορά των μαθητών στα μαθηματικά προκύπτει από νόρμες, που δημιουργούνται με το χρόνο και ριζώνονται από τη δύναμη της συνήθειας. Θα παρουσιαστούν έρευνες σχετικές με την επίδραση του διδακτικού συμβολαίου από την προδημοτική μέχρι και την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η αρνητική επίδραση του διδακτικού συμβολαίου αρχίζει στο δημοτικό σχολείο και είναι έντονη στα μη συνηθισμένα προβλήματα, ενώ στο γυμνάσιο και λύκειο το διδακτικό συμβόλαιο επιδρά ακόμα και στα προβλήματα ρουτίνας. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μεταφέρονται αδρανειακά συνήθειες και πρακτικές από πριν με ανάλογες συνέπειες. Ιδιαίτερα σημαντικός είναι ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση κατάλληλου μαθησιακού περιβάλλοντος με στόχο την επιτυχή ρήξη του διδακτικού συμβολαίου. Εκφάνσεις για την επιρροή του ΔΣ στη μαθηματική ικανότητα των μαθητών και φοιτητών. Αρκετοί ερευνητές έκαναν προσπάθειες ρήξης του διδακτικού Συμβολαίου. Οι ερευνητές, συμφωνούν γενικά στο ότι η τάση των μαθητών οφείλεται στους εξής παράγοντες: 1) Στα στερεότυπα λεκτικά προβλήματα με τα οποία ασχολούνται καθημερινά μέσα στην τάξη. 2) Στις πρακτικές που έχουν επικρατήσει κατά τη διδασκαλία. 3) Επίσης, η έλλειψη από τους διδάσκοντες συστηματικής προσοχής προς την οπτική της μοντελοποίησης. 4) Στην εφησύχαση των διδασκόντων ότι η κατανόηση των ορισμών και των βασικών θεωρημάτων είναι επαρκής. Θα αναπτύξουμε νέες προτάσεις για την διάρρηξη του διδακτικού συμβολαίου για κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα με φύλλα εργασίας, πειράματα, και ρεαλιστικά προβλήματα.
Appears in Collections:ΜΣΜ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.