Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35659
Title: School advisors' perceptions and actions in relation to EFL teachers' professional and linguistic development
Authors: Τσαγδή, Σοφία
Advisor: Καραγιάννη, Ευαγγελία
Keywords: Linguistic development, teacher development, EFL school advisor, in-service teacher training
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τις δράσεις και τις αντιλήψεις τον σχολικών συμβούλων αγγλικής γλώσσας σε σχέση με την επαγγελματική ανάπτυξη των καθηγητών αγγλικής γλώσσας στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, στόχος είναι να εξερευνηθεί ο βαθμός γνώσης της συνολικής επαγγελματικής ανάπτυξης των καθηγητών αγγλικής γλώσσας από τους σχολικούς συμβούλους, τα είδη των προγραμμάτων ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης που παρέχουν και κατά πόσο καλύπτουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των καθηγητών αλλά και ποιες είναι οι δράσεις τους για την ταυτοποίηση των αναγκών αυτών. Επιπρόσθετα, η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να ερευνήσει τον τρόπο αξιολόγησης των προγραμμάτων επιμόρφωσης από τους σχολικούς συμβούλους αλλά και κατά πόσο οι σχολικοί σύμβουλοι επιδιώκουν την γλωσσική ανάπτυξη των καθηγητών τους. Για τον σκοπό αυτό, ένα ερωτηματολόγιο που εξετάζει τα προαναφερθέντα ζητήματα διανεμήθηκε ηλεκτρονικά στους σχολικούς συμβούλους αγγλικής γλώσσας σε όλη την Ελλάδα. Τα ευρήματα που προέκυψαν έπειτα από την ανάλυση του ερωτηματολογίου δείχνουν ότι πάρα το γεγονός ότι οι σχολικοί σύμβουλοι γνωρίζουν σε σχετικά καλό βαθμό τις εκπαιδευτικές ανάγκες των καθηγητών τους, τα προγράμματα ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης που οι ίδιοι σχεδιάζουν δεν περιλαμβάνουν πάντα τις ανάγκες αυτές αλλά καλύπτουν ζητήματα που πιθανόν προκύπτουν από το αναλυτικό πρόγραμμα. Πιο συγκεκριμένα, ίσως το σημαντικότερο εύρημα της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ότι οι σχολικοί σύμβουλοι αν και θεωρούν ότι οι καθηγητές αγγλικών χρειάζονται περαιτέρω επιμόρφωση σε σχέση με τις γλωσσικές τους δεξιότητες, οι ίδιοι δεν επιλέγουν να εντάξουν στα επιμορφωτικά τους προγράμματα κάποιο στοιχείο που θα προωθούσε τη γλωσσική ανάπτυξη των καθηγητών. Ακόμα, τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας δίνουν στοιχεία για τα δημοφιλέστερα είδη ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης, την αξιολόγησή τους και τις μεθόδους ταυτοποίησης των αναγκών των καθηγητών. Τέλος, γίνονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sophia Tsagdi I.D.75402.pdfΔιπλωματική εργασία3.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.