Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35628
Title: ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗΣ ΤΑΤΕ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΑΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
Authors: ΓΚΙΚΑ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ
Advisor: ΜΠΑΝΤΙΜΑΡΟΥΔΗΣ, ΦΙΛΗΜΩΝ
Keywords: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ;ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα εστιάσουμε στα Σύγχρονα Μουσεία Τέχνης και στις στρατηγικές επικοινωνίας που χρησιμοποιούν με σκοπό την προσέλκυση του κοινού και ειδικότερα των ηλικιών απο 17 έως 30 ετών. Επιπλέον θα αναλύσουμε τη συμβολή και τις προοπτικές που προσφέρουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ώς σύγχρονο μέσο επικοινωνίας με το εν λόγω κοινό. Ως περίπτωση μελέτης επιλέξαμε τις γκαλερί του Tate και ειδικότερα το Tate Modern και το Tate Britain ώς πρότυπα στρατηγικής μάρκετινγκ στον φυσικό αλλα και εικονικό χώρο ώς πολιτιστικούς οργανισμούς που εξειδικεύονται σε θέματα ευαισθητοποίησης του νεανικού κοινού. Οι δύο πόλοι πολιτιστικής στρατηγικής του Tate είναι η Τέχνη και το Κοινό. Μελετήσαμε τα προγράμματα του Tate που επικεντρώνονται σε αυτές τις δύο παραμέτρους και κυρίως στη σημασία του Διαδικτύου αναφορικά με τους στόχους του οργανισμού. Η έρευνα μας επικεντρώθηκε στο Facebook όπου εστιάσαμε στις διαμορφωμένες απόψεις και στάσεις του νεανικού κοινού μέσω της ανάλυσης των αναρτήσεων στην ιστοσελίδα του Tate και καταλήξαμε σε κάποια αξιοσημείωτα συμπεράσματα αναφορικά με την αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών και την ανατροφοδότηση μεταξύ του Τate και των χρηστών. Τέλος εκφράσαμε κάποιους προβληματισμούς σχετικά με το βαθμό που τα ΜΚΔ αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα για την επίσκεψη στο φυσικό χώρο του Tate.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΚΙΚΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΔΠΜ.pdfΚυρίως σώμα Διπλωματικής2.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.