Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35608
Title: Εναλλακτικές εκθέσεις στα μουσεία ως εργαλείο επικοινωνιακής προσέγγισης του κοινού: Το παράδειγμα του Victoria & Albert Museum
Authors: Κοκκίνη, Πηνελόπη
Advisor: Τζαναβάρα, Αντωνία
Keywords: Μάρκετινγκ;Marketing;Στρατηγική Επικοινωνίας;Communication Strategy;Προσέγγιση Κοινού;Engaging Audiences;Victoria & Albert Museum;Victoria & Albert Museum;Εναλλακτικές Εκθέσεις;Alternative Exhibitions;Πολυδιάστατη Εμπειρία;Multidimensional Experience
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα εργασία αναπτύσσει την επικοινωνιακή στρατηγική και το μάρκετινγκ στην προσέλκυση κοινού ενός παγκοσμίου φήμης πολιτιστικού οργανισμού, του Victoria & Albert Museum στο Λονδίνο. Επιλέγεται η ανάλυση τριών εκθέσεων, οι οποίες παρουσιάζουν εναλλακτικό θεματικό περιεχόμενο, απ’ αυτό που συνήθως προσφέρεται στο τοπίο των πολιτιστικών οργανισμών. Υποστηρίζεται η σημασία της επικοινωνίας στην προσέγγιση κοινού, καθώς τα υπό μελέτη παραδείγματα αποδεικνύουν τη μεγάλη απήχηση από την προσέλευση κοινού, τη δημιουργία μιας αναγνωρίσιμης ταυτότητας για τον πολιτιστικό οργανισμό και κατ’ επέκταση την οικονομική του βιωσιμότητα. Επιχειρείται, μέσα από τις έρευνες πεδίου, η αναγνώριση του σχεδιασμού μιας επικοινωνιακής στρατηγικής με την ανάπτυξη πολιτικών προσανατολισμένων στο κοινό και τη διαφοροποίηση των πολιτιστικών οργανισμών στην προσφορά μιας πολυδιάστατης αισθητηριακής εμπειρίας στους επισκέπτες.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ.pdfΚυρίως Άρθρο3.53 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.