Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35605
Title: Στάσεις και απόψεις Διευθυντών-Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς την αναγκαιότητα δημιουργίας και ανάπτυξης υποστηρικτικού εξ αποστάσεως δικτύου με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. Η περίπτωση της Δυτικής Κρήτης
Authors: Καλλιντεράκη, Σοφία
Advisor: Καρράς, Κωνσταντίνος
Keywords: στελέχη σχολικών μονάδων;headmasters and debuty headmasters of school;επιμόρφωση,;training;συνεχής υποστήριξη;continuous support;δίκτυο;network;εξ΄αποστάσεως εκπαίδευση;distance learning;Δευτεροβάθμια εκπαίδευση;secondary education
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Στην Ελλάδα σήμερα, δεν υπάρχει οργανωμένη και συστηματική επιμόρφωση υποστήριξη διευθυντικών στελεχών σχολικών μονάδων στην άσκηση του διοικητικού επιστημονικού και παιδαγωγικού τους έργου. Η βασική υπόθεση της εργασίας αφορά στο αν οι διευθυντές σχολικών μονάδων έχουν την ανάγκη και την επιθυμία ενός εξ αποστάσεως δικτύου συνεχούς επιμόρφωσης και υποστήριξης προκειμένου να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στον πολυσχιδή ρόλο τους. Στην παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίου σε Διευθυντές/Υποδιευθυντές σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Δυτική Κρήτη. Τα σπουδαιότερα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες θεωρούν αναγκαία και επιθυμούν τη λειτουργία ενός συνεχούς δικτύου επιμόρφωσης και υποστήριξης στελεχών. Οι θεματικές ενότητες που αξιολογούν ως σημαντικές για την επιμόρφωση , συνεχή υποστήριξή τους είναι η Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, η Εισαγωγή Εκπαιδευτικών Αλλαγών, Καινοτομιών, οι Νέες Τεχνολογίες, η Εκπαιδευτική Νομοθεσία. Ως υποψιασμένα μέλη δικτύου αναμένουν εμπόδια όπως την έλλειψη χρόνου, την έλλειψη αλληλεπίδρασης, τους περιορισμούς τεχνολογίας. Στη συμμετοχή τους αξιολογούν ως κρίσιμους παράγοντες για την εύρυθμη λειτουργία του, τους επιμορφωτές με επιστημονική και επαγγελματική κατάρτιση και γνώση της σχολικής καθημερινότητας, τη διασφάλιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού υλικού, την επαρκή καθοδήγηση και βοήθεια τεχνικής υποστήριξης, την παροχή τόσο θεωρητικών γνώσεων όσο και πρακτικών δεξιοτήτων. Η παρούσα έρευνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο σχεδιασμό ενός δικτύου συνεχούς επιμόρφωσης υποστήριξης στελεχών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με βάση τις οργανωτικές διοικητικές και παιδαγωγικές τους ανάγκες.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kallinteraki_Sofia_DE.pdf"Κύριο σώμα διπλωματικής-Παραρτήματα"2.12 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.