Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35601
Title: Διαφοροποιημένη διδασκαλία του γραπτού λόγου σε επίπεδο πρότασης της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας σε βασικούς χρήστες: Πειραματική έρευνα σε ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών στην Αθήνα
Authors: Φουστέρη, Μαρία
Advisor: Σιδερίδης, Γεώργιος
Keywords: Διαφοροποιημένη Διδασκαλία;Γραπτός Λόγος της Αγγλικής σε επίπεδο πρότασης;επίδοση;ενδιαφέρον;κίνητρα;πειραματική μελέτη
Issue Date: 29-Sep-2017
Abstract: Σκοπός της διατριβής αυτής είναι να μελετήσει την επίδραση των μαθημάτων συγγραφής προτάσεων με Διαφοροποιημένη Διδασκαλία σε βασικούς χρήστες της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας. Συγκεκριμένα, η επίδραση διερευνάται σε σχέση με την επίδοση, το ενδιαφέρον και τα κίνητρα των μαθητών που συμμετείχαν στην παρέμβαση. Για να αναλυθούν οι μεταβλητές αυτές, πραγματοποιήθηκε πειραματική μελέτη σε ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών στην Αθήνα, όπου τριάντα μαθητές επιπέδου Α1 και Α2 (Τετάρτης έως Έκτης Δημοτικού) χωρίστηκαν σε μία πειραματική και μία ομάδα ελέγχου ανά επίπεδο. Για να προχωρήσει σε τριγωνοποίηση των δεδομένων, η ερευνήτρια χρησιμοποίησε τόσο ποσοτικά (αρχικό και τελικό τεστ, αρχικό και τελικό ερωτηματολόγιο, φόρμα παρατήρησης) όσο και ποιοτικά εργαλεία (ατομικός φάκελος μαθητή, ημερολόγιο καθηγητή, κάρτες εξόδου). Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι τα μαθήματα διαφοροποιημένης διδασκαλίας έχουν θετική επίδραση στην επίδοση και στο ενδιαφέρον των μαθητών και επιπλέον ενισχύουν τα κίνητρα μάθησης των μαθητών. Η έρευνά μας αποτελεί ένα αρχικό βήμα στον προσανατολισμό της εκπαίδευσης προς καινοτόμους παρεμβάσεις που αναδεικύουν τη μοναδικότητα του κάθε μαθητή, και παράλληλα είναι ένας οδηγός για καθηγητές που θέλουν να εισάγουν μία σύγχρονη προσέγγιση διδασκαλίας, όπως είναι η διαφοροποιημένη διδασκαλία, αλλά δεν γνωρίζουν τον τρόπο πρακτικής εφαρμογής της.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία.pdfΔιπλωματική Εργασία5.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.