Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35565
Title: «Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία προώθησης οινοτουρισμού. Μελέτη περίπτωσης: Νομοί Καβάλας & Δράμας»
Authors: ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Advisor: ΤΡΙΧΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Keywords: Τουριστικό μάρκετινγκ;εναλλακτικές μορφές τουρισμού;οινοτουρισμός;μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Ο οινοτουρισμός ή οινικός τουρισμός, αφορά ταξίδι με βασικό κίνητρο την επίσκεψη σε αμπελώνες και οινοποιεία με σκοπό τη δοκιμή, κατανάλωση ή αγορά κρασιού από τον τόπο παραγωγής του και δευτερευόντως τη συμμετοχή στη συγκομιδή των σταφυλιών. Οι επισκέπτες μαθαίνουν συνήθως την ιστορία του οινοποιείου, βλέπουν πως φτιάχνεται το κρασί και στη συνέχεια δοκιμάζουν τα κρασιά. Σε ορισμένες περιοχές, διαμένουν σε ένα μικρό ξενώνα που παρέχεται από το οινοποιείο. Όμως, το πιο σημαντικό είναι ότι οι επισκέπτες αγοράζουν τα κρασιά από τις εγκαταστάσεις του οινοποιείου και έτσι συνεισφέρουν έως και στο 33% των ετήσιων πωλήσεών τους. Οι περισσότεροι φορείς του τουρισμού βλέπουν τον οινοτουρισμό ως ένα τμήμα της βιομηχανίας με τεράστια δυναμική ανάπτυξης και δηλώνουν ότι σε ορισμένες περιοχές αξιοποιείται μόνο σε ποσοστό 20% του πλήρους δυναμικού του. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης των εργαλείων του συμμετοχικού διαδικτύου (Web 2.0), τόσο από τους καταναλωτές όσο και από τις επιχειρήσεις. Ο τουρισμός ως βιομηχανία που στηρίζεται αλλά και εξαρτάται από τη διακίνηση της πληροφορίας, έχει επηρεαστεί σημαντικά από τη νέα αυτή μορφή του διαδικτύου. Η διάδοση της χρήσης των εργαλείων και των τεχνολογιών του Web 2.0 από τους τουρίστες αλλά και από τις τουριστικές επιχειρήσεις είναι, σε παγκόσμιο επίπεδο, ένα φαινόμενο που αναπτύσσεται ραγδαία. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν στους χρήστες μια νέα γενιά εργαλείων προσωπικής έκφρασης και επικοινωνίας και επιφέρουν κρίσιμες αλλαγές στα μοντέλα συμπεριφοράς των τουριστών ως προς τον τρόπο με τον οποίο αναζητούν, αξιολογούν, παράγουν, αγοράζουν και καταναλώνουν πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες. Σκοπός της προτεινόμενης διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει το βαθμό στον οποίο τα οινοποιεία στους Νομούς Καβάλας και Δράμας αξιοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα εργαλεία ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για σκοπούς προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών τους.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ntinopoulou thesis final.pdf2.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.