Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35546
Title: Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων στη διαμόρφωση σχέσεων εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενων.
Authors: Τσακελίδου, Ελένη
Advisor: Πάντα, Δήμητρα
Keywords: Σχέσεις εκπαιδευτή- εκπαιδευόμενων;Εκπαίδευση Ενηλίκων;Εκπαιδευτής Ενηλίκων;Adult' s Education;Ενήλικοι Εκπαιδευόμενοι;Adult Educator;Adult Learners;Educator- Learners' relationship
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η πορεία που καλείται να ακολουθήσει ο ενήλικος εκπαιδευόμενος προκειμένου να οδηγηθεί στη μάθηση είναι πολύπλοκη και επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Ένας από αυτούς είναι και η σχέση που θα αναπτύξει με τον εκπαιδευτή ενηλίκων. Επομένως ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων στη διαμόρφωση των σχέσεων με τους εκπαιδευόμενους είναι ιδιαίτερα σημαντικός και καθοριστικός για την πορεία της μάθησης των εκπαιδευόμενων. Τα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτή αλλά και οι ικανότητές του, επηρεάζουν το κλίμα που διαμορφώνεται και οδηγούν σε καλές ή κακές σχέσεις μεταξύ του ίδιου και των εκπαιδευόμενων, οι οποίες επηρεάζουν και την πορεία της μάθησης των εκπαιδευόμενων. Λαμβάνοντας υπόψη αυτήν την αντίληψη η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τις απόψεις των ενήλικων εκπαιδευόμενων για το ρόλο του εκπαιδευτή ενηλίκων στη διαμόρφωση σχέσεων εκπαιδευτή- εκπαιδευόμενων. Ακολουθώντας τη μέθοδο της τριγωνοποίησης η παρούσα έρευνα εξάγει συμπεράσματα για τα χαρακτηριστικά και τις ικανότητες του εκπαιδευτή που συμβάλλουν στη διαμόρφωση καλών σχέσεων με τους εκπαιδευόμενους και συνεπώς στην προώθηση της μάθησης αλλά και για τις εκπαιδευτικές προσεγγίσεις που με τη σειρά τους διαμορφώνουν υγιείς σχέσεις μεταξύ των δύο πλευρών, σύμφωνα με τη γνώμη των ενήλικων εκπαιδευόμενων.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία.pdfΚυρίως άρθρο2.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.