Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35545
Title: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΙΕΚ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Authors: ΞΑΓΡΕΜΜΕΝΑΚΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ
Advisor: ΣΥΤΖΙΟΥΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Keywords: ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ;DIRECTORS;ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΡΑΡΤΙΣΗΣ;VOCATIONAL TRAINING INSTITUTIONS;ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ;ADMINISTRATIVE MODEL;ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ;DIRECTOR RESPONSIBILITIES
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα εργασία έχει ως επίκεντρο τη διευρεύνηση του ρόλου των διευθυντών/τριων των Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, επιχειρεί μέσω της ποσοτικής έρευνας, να καταγράψει τις αρμοδιότητές τους και κατά πόσο αυτές ανταποκρίνονται στις σημερινές ανάγκες της λειτουργία των ΙΕΚ, αλλά και να επισημάνει κατά πόσο το σύστημα διοίκησης που εφαρμόζεται στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, σήμερα περιορίζει την αυτονομία των διευθυντών/τριων. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας, γίνεται αναφορά στη σημασία των αποτελεσμάτων και στο δεύτερο στην αναγκαιότητα της έρευνας. Το τρίτο κεφάλαιο αποτελεί το θεωρητικό υπόβαθρο και αναλύει την Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ελλάδα, την οργάνωση και τη διοίκηση των ΙΕΚ, τον σκοπό και τη φιλοσοφία τους, αλλά και τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Ακόμα, περιγράφεται ο τρόπος διοίκησης των ΙΕΚ και ο ρόλος και οι οι αρμοδιότητες των διευθυντών/τριων. Στο τέταρτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας, ο σκοπός, τα ερευνητικά ερωτήματα που την καθορίζουν, το μέσο συλλογής δεδομένων και ο τρόπος διεξαγωγής της. Τέλος, η ανάλυση των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από τη συλλογή των δεδομένων παρουσιάζονται στο πέμπτο κεφάλαιο, ενώ οι τα συμπεράσματα και οι προτάσεις στο έκτο κεφάλαιο.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
νΔΙΠΛΩΜ.ΕΡΓΑΣΙΑ Ξαγρεμμενάκος Στ..pdfκυρίως άρθρο935.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.