Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35537
Title: Ικανοποίηση από το πρόγραμμα σπουδών, αλληλεπίδραση, κοινωνική παρουσία και αυτορρύθμιση. Έρευνα συσχέτισης με μεταπτυχιακούς φοιτητές του ΕΑΠ.
Authors: Τσιέπα, Βασιλική
Advisor: Σιδερίδης , Γεώργιος
Keywords: κοινωνική παρουσία;αυτορρύθμιση;αλληλεπίδραση με Καθηγητή-Σύμβουλο;αλληλεπίδραση με συμφοιτητές;ικανοποίηση;social presence;self-regulation;student-instructor interaction;student-student interaction;satisfaction
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα έρευνα εξέτασε την σχέση ανάμεσα στην ικανοποίηση των φοιτητών του ΕΑΠ από το πρόγραμμα σπουδών τους και την αλληλεπίδραση των εκπαιδευομένων με τον Καθηγητή-Σύμβουλο, την αλληλεπίδραση με τους συμφοιτητές τους, την αίσθηση κοινωνικής παρουσίας και την αυτορρύθμιση. Στην έρευνα συμμετείχαν 190 μεταπτυχιακοί φοιτητές του προγράμματος «Επιστήμες της Αγωγής», του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Η ανάλυση των δεδομένων έγινε με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS. Τα αποτελέσματα έδειξαν την ύπαρξη στατιστικά σημαντικών σχέσεων ανάμεσα σε όλες τις υπό διερεύνηση μεταβλητές. Τις υψηλότερες θετικές συσχετίσεις παρουσίασε η αλληλεπίδραση με τους συμφοιτητές με την κοινωνική παρουσία (r=0.521, p=0.000<0.01) αλλά και με την αυτορρύθμιση των εκπαιδευομένων (r=0.520, p=0.000<0.01). Υψηλή θετική συσχέτιση διαπιστώθηκε και ανάμεσα στην αλληλεπίδραση με τον Καθηγητή-Σύμβουλο και την ικανοποίηση από το πρόγραμμα (r=0.415, p=0.000<0.01). Ωστόσο, η ανάλυση παλινδρόμησης έδειξε ότι η αλληλεπίδραση με τον Καθηγητή – Σύμβουλο ήταν η μόνη μεταβλητή που προέβλεψε σε στατιστικά σημαντικό επίπεδο την ικανοποίηση των εκπαιδευομένων από το πρόγραμμα.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf.pdfΔιπλωματική εργασία2.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.