Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35529
Title: Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τις επιμορφωτικές τους ανάγκες σε ζητήματα διγλωσσίας και ετερογένειας
Authors: Ιωάννου, Κωνσταντίνος
Advisor: Καρακατσάνη, Δέσποινα
Keywords: διγλωσσία, ετερογένεια, διαπολιτισμική εκπαίδευση, εκπαίδευση εκπαιδευτικών, επιμορφωτικές ανάγκες;bilingualism, diversity, intercultural education, teacher education, training needs
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρουσία των δίγλωσσων μαθητών στα ελληνικά σχολεία αποτελεί κοινό τόπο. Παράλληλα η εκπαίδευση εκπαιδευτικών παρουσιάζει αλλαγές στο πέρασμα του χρόνου και προκύπτουν διαρκώς νέες ανάγκες. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τις επιμορφωτικές τους ανάγκες σε ζητήματα διγλωσσίας και ετερογένειας. Στην παρούσα έρευνα παρουσιάζονται τα ευρήματα που προέκυψαν από την ανάλυση οχτώ ημιδομημένων ατομικών συνεντεύξεων εκπαιδευτικών που υπηρετούν στη σχολική περιφέρεια της Γ΄Αθήνας. Τα ευρήματα αυτά παρουσιάζονται σε δύο άξονες: (α) Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την εκπαίδευσή τους σε ζητήματα διγλωσσίας και ετερογένειας. (β) Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για ζητήματα διγλωσσίας και ετερογένειας. Τα ευρήματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί θεωρούν την εκπαίδευση που έχουν λάβει για το ζήτημα που πραγματεύεται η εργασία ελλιπή και εστιάζουν τις ανάγκες τους σε ζητήματα διαχείρισης της ετερογένειας, στην εξατομικευμένη διδασκαλία για δίγλωσσους μαθητές και τη συνεργασία με τους γονείς των μαθητών αυτών. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζονται πρόθυμοι για ενδεχόμενη συμμετοχή τους σε αντίστοιχα προγράμματα.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ιωάννου-Κωνσταντίνος-διπλωματική.pdfΔιπλωματική εργασία - Κωνσταντίνος Ιωάννου1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.