Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35508
Title: Η Εφαρμογή της Εκμάθησης της Αγγλικής Γλώσσας στην πρωτοβάθμια ελληνική εκπαίδευση βασιζόμενη στο περιεχόμενο του Ελληνικού μαθήματος «Φυσικά» - CLIL και ο άρτιος συνδυασμός των τεχνολογιών (ICTs) του 21ου αιώνα με στόχο την ενεργή συμμετοχή των μαθητών και την χρήση των στρατηγικών μάθησης.
Authors: Χασόγια, Δήμητρα
Advisor: Βλάχος, Κοσμάς
Keywords: CLIL;ICTs;Primary School;WebQuest project;Τεχνολογίες του 21ου αιώνα;TBL, PBL
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η εκπαίδευση, και ειδικότερα η διδασκαλία ξένων γλωσσών, πρέπει να υιοθετήσει πιο καινοτόμους τρόπους στη διαδικασία διδασκαλίας, να ανανεωθεί και να καταστεί συμβατός με τις εκσυγχρονισμένες κοινότητες της ψηφιακής μας κοινωνίας. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα χρειάζεται ένα δυναμικό πρόγραμμα για να ενεργοποιήσει τόσο τους δασκάλους όσο και τους μαθητές σε μια προσπάθεια να απαλλαγούμε από τον συμβατικό και παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας και μάθησης. Πρέπει να δημιουργηθούν ποικίλες ευκαιρίες μάθησης χρησιμοποιώντας μια καινοτόμο αντίληψη της Ολοκληρωμένης Μάθησης Περιεχομένου (CLIL). Το CLIL είναι ουσιαστικά ένα εργαλείο για την προώθηση ξένων γλωσσών. Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι ΤΠΕ στη μεθοδολογία CLIL και την αποτελεσματικότητά τους στην εκπαιδευτική αγωγή του Δημοτικού Σχολείου. Η έρευνα για τη διατριβή αυτή περιλαμβάνει μαθητές δημοτικού σχολείου της έκτης τάξης. Αρχικά, διεξήχθη έρευνα και ανάλυση βασιζόμενη στην επαρκή διδασκαλία της επιστήμης CLIL με τη βοήθεια των ΤΠΕ και εξετάστηκαν οι τρόποι με τους οποίους οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούσαν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους κατά τη διάρκεια ολόκληρης της διαδικασίας. Επιπλέον, δημιουργήθηκε και εφαρμόστηκε ένα έργο WebQuest για τις Επιστήμες και ειδικότερα για το μάθημα «Φυσικά». Επίσης, τα ενδιαφέροντα και τα κίνητρα των μαθητών εξετάστηκαν σε όλα τα στάδια του πειράματος, φτάνοντας στο σημείο μελέτης των αντιδράσεων των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου ως προς αυτόν τον εναλλακτικό τρόπο διδασκαλίας και μάθησης. Τέλος, διεξηχθεί μια προσπάθεια να διερευνηθούν εάν οι βασικές δεξιότητες των μαθητών (δηλ.: η ψηφιακή ικανότητα, η πολιτισμική ευαισθητοποίηση και οι μεταγνωστικές δεξιότητες) ενισχύθηκαν ή όχι.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CHASOGIAD-82263 DISSERTATION 2016-2017.doc.pdfΚυρίως άρθρο3.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.