Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35490
Title: Ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση για Καθηγητές Αγγλικής Γλώσσας σε Δημόσια Ελληνικά Σχολεία με εστίαση στα σεμινάρια Μεικτής Μάθησης
Authors: ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΟΥ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Advisor: Γεραλή-Ρούσσου, Ελένη
Keywords: teacher education/training/development;reflection;lifelong learning;Blended Learning;investigation of needs;self-regulated learning
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η δια βίου μάθηση αποτελεί μία σημαντική παράμετρο για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών καθώς το εκπαιδευτικό πλαίσιο αλλάζει απαιτώντας αναβαθμισμένη και συνεχή κατάρτιση. Η διεξαγωγή των σεμιναρίων εισάγει νέους τρόπους επιμόρφωσης, όπως τα σεμινάρια Μεικτής Επιμόρφωσης τα οποία συνδυάζουν σύγχρονη και ασύγχρονη επιμόρφωση. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στο θέμα των αναστοχαστικών σεμιναρίων, τα οποία υλοποιούνται στο πλαίσιο της εκπαίδευσης των Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας στα Δημόσια Σχολεία της Ελλάδας. Συγκεκριμένα, η έρευνα έχει ως στόχο να παρουσιάσει το περιεχόμενο και τη διαδικασία της ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης όπως πραγματοποιείται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και τους φορείς του. Επιπλέον, επιχειρεί να διερευνήσει τις μεθόδους, τις τεχνικές, τους τρόπους υλοποίησης και τις ανάγκες των εκπαιδευτικών. Για το λόγο αυτό, η μελέτη υιοθετεί ένα ερευνητικό μοντέλο ανάμεικτων μεθόδων το οποίο περιλαμβάνει ποσοτική και ποιοτική έρευνα με τη χρήση ενός δομημένου ερωτηματολογίου και μίας ημιδομημένης συνέντευξης. Τα ευρήματα έδειξαν ότι οι διοργανωτές των σεμιναρίων δεν λαμβάνουν υπόψη τις ανάγκες των συμμετεχόντων σε ικανοποιητικό βαθμό πριν τη διεξαγωγή των προγραμμάτων. Επιπροσθέτως, η παραδοσιακή εκπαίδευση θα πρέπει να συνδυάζεται με την τεχνολογία καθώς η Μεικτή Επιμόρφωση παρέχει μία πληθώρα από οφέλη στους συμμετέχοντες, όπως ευελιξία, διαχείριση χρόνου και αυτό-ρυθμιζόμενη μάθηση. Αυτή η μικρής κλίμακας έρευνα επιδιώκει να προβάλει την ανάγκη για ανακλαστικά σεμινάρια, η οποία είναι επιτακτική για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, και ολοκληρώνεται με προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation-Despoina Amarantidou-89503.pdfΔιπλωματική Εργασία2.35 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.