Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35473
Title: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΟ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Authors: ΧΡΗΣΤΟΝΑΣΗ, ΕΛΕΝΗ
Advisor: ΤΑΓΚΑΣ, ΠΕΡΙΚΛΗΣ
Keywords: MI THEORY;YOUNG LEARNERS;NEEDS ANALYSIS;TEACHING READING AND WRITING
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η συγκεκριμένη έρευνα διενεργήθηκε με σκοπό να διερευνήσει τα οφέλη, εφόσον χρησιμοποιηθεί η θεωρία των Πολλαπλής Νοημοσύνης σε πλαίσιο βασισμένο στο παραμύθι, επικεντρώνοντας στην ανάπτυξη της ικανότητας ανάγνωσης και γραφής των μικρών μαθητών. Η μεθοδολογική προσέγγιση ήταν η μελέτη περίπτωσης, αναφερόμενη σε δεκαεννιά μαθητές Ελληνικού σχολείου, που παρακολουθούν την πέμπτη και έκτη τάξη (περίπτωση συνδιδασκαλίας σε επαρχιακό ελληνικό σχολείο). Σχεδιάστηκε και διανεμήθηκε ερωτηματολόγιο στους μαθητές, με σκοπό να διερευνηθεί η στάση τους απέναντι στο μάθημα της ξένης γλώσσας, οι ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους, όπως επίσης οι διαφορετικοί τύποι της νοημοσύνης τους, όσον αφορά στην εκμάθηση της γλώσσας. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν και επακολούθησε η επεξεργασία τους με σκοπό το σχεδιασμό μαθημάτων που να καλύπτουν τις ανάγκες όλων των μαθητών και, επίσης, να αναπτύσσουν περαιτέρω τους διαφορετικούς τύπους νοημοσύνης. Κάθε σχέδιο μαθήματος είχε σκοπό να αναπτύξει ένα συγκεκριμένο τύπο νοημοσύνης, έτσι ώστε να περιγραφεί διακριτά πώς η θεωρία μπορεί να εφαρμοστεί στη διδακτική πράξη. Τα κύρια ευρήματα της έρευνας ήταν ότι η επιλογή των παραμυθιών προσέθεσε στην κινητοποίηση των μαθητών απέναντι στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας, και επιπλέον, ότι η θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης μπορεί να κάνει χρήση καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας ξένης γλώσσας, επιτρέποντας στους μαθητές να προσεγγίσουν την ανάγνωση και τη γραφή με ένα εξατομικευμένο τρόπο, σύμφωνα με τον δικό τους μοναδικό συνδυασμό τύπων πολλαπλής νοημοσύνης.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13-17-DISSERTATION-CHRISTONASIE-89617_final13-6-17.pdfΔιπλωματική Εργασία2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.