Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35454
Title: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ "ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΣΑ ΜΑΘΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ" ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ
Authors: ΒΑΛΒΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Advisor: ΚΕΔΡΑΚΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Keywords: ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ;ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΣΑ ΜΑΘΗΣΗ;ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ;ΤΕΧΝΕΣ;ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ;CRITICAL REFLACTION;TRANSFORMING LEARNING;AESTHETIC EXPERIENCE;ARTS;ENTREPRENEURSHIP EDUCATION
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Στην παρούσα έρευνα, εξετάστηκε η αντίδραση των ενήλικων εκπαιδευόμενων, σε καινοτόμες μεθοδολογίες εκπαίδευσης και πώς μπορεί να εφαρμοστεί αποτελεσματικά η θεωρία της Μετασχηματίζουσας Μάθησης στην Εκπαίδευση Επιχειρηματικότητας ανέργων, στον ΟΑΕΔ. Με την πεποίθηση ότι, η επιχειρηματικότητα δεν είναι μόνο η ίδρυση μιας επιχείρησης, έχοντας ως οδηγό τη μέθοδο του κ. Αλέξη Κόκκου και την ανάγκη εκπαίδευσης της επιχειρηματικότητας, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση, υλοποιήθηκε η εφαρμογή μιας νέας μεθόδου εκπαίδευσης, η οποία βοηθάει τους εκπαιδευόμενους, μέσω του κριτικού στοχασμού, να εξερευνήσουν τις επιρροές και τις φοβίες τους, να τις επεξεργαστούν, να τις κρίνουν, να τις αποδεχτούν ή όχι και με αυτογνωσία, να προσχωρήσουν στην απόφασή τους για τη δημιουργία επιχείρησης. Η έρευνα που διεξήχθη ήταν ποιοτική, στοχεύοντας στη βαθύτερη ανάλυση και ερμηνεία καταστάσεων, γεγονότων, συμπεριφορών και εμπειριών, που αναδύθηκαν με τη βοήθεια των έργων τέχνης και δια μέσου του κριτικού στοχασμού. Τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για τη συλλογή των δεδομένων, ήταν η ημιδομημένη συνέντευξη και το ημερολόγιο της ερευνήτριας, κατά τη διάρκεια των εκπαιδεύσεων και των συνεντεύξεων. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν: α. τον προβληματισμό των εκπαιδευόμενων μέσα από τη διαδικασία της κριτικής σκέψης, β. την επανεξέταση των αποφάσεων τους και την αλλαγή της προσέγγισής τους σε θέματα και ιδέες που αφορούν την επιχειρηματικότητα, μετασχηματίζοντας στάσεις και συμπεριφορές και γ. την αναζήτηση νέων γνώσεων, ικανοτήτων και αλλαγών. Οι προτάσεις οι οποίες προέκυψαν, ήταν η εφαρμογή της συγκεκριμένης μεθόδου σε όλα τα προγράμματα εκπαίδευσης και συμβουλευτικής που υλοποιούνται από τον Οργανισμό, με διαρκή εκπαίδευση των εκπαιδευτών και προσαρμογή της, στις ανάγκες του κάθε προγράμματος χωριστά.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΑΠ_ΔΕ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017.pdfΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ2.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.