Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35427
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαστεφανάκη, Σοφία-
dc.contributor.authorΑλαμάνου-Κεφαλληνού, Σταματούλα-
dc.date.accessioned2017-10-05T07:20:40Z-
dc.date.available2017-10-05T07:20:40Z-
dc.date.issued2017-09-23-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/35427-
dc.description.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Τα σχολεία τόσο στη σύγχρονη εποχή όσο και παλαιότερα αναζητούν τρόπους για την αύξηση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων και την επίτευξη της εμπιστοσύνης στην σχολική κοινότητα. Εκτός από την επίτευξη του στόχου και την ανάπτυξη των γνώσεων, τα σχολεία πρέπει να αποδεχθούν την πρόκληση της αυξανόμενης ποικιλομορφίας. Παρόλο που αυτές οι κοινωνικές αλλαγές παρέχουν συνεχώς διευρυμένες ευκαιρίες, μπορούν επίσης να συνοδεύονται από δυσανεξία και συμπεριφορές που δείχνουν προκατάληψη, μίσος και σκληρότητα προς τους άλλους που θεωρούνται διαφορετικοί. Τα σχολεία για να είναι αποτελεσματικά πρέπει να είναι ασφαλή. Ως εκ τούτου οι σχολικές κοινότητες θεωρούν αναγκαία την ανάγκη πρόληψης των περιστατικών ή των γεγονότων που απειλούν την ασφάλεια και χρειάζονται εργαλεία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών. Για να επιτευχθεί η αποστολή των σχολείων να εκπαιδεύουν τους μαθητές και να διατηρούν την ασφάλεια πρέπει να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν και να αποτρέπουν τον εκφοβισμό και την κακομεταχείριση και να είναι έτοιμα να αντιμετωπίσουν τις πράξεις εκφοβισμού όταν συμβαίνουν. Ο εκφοβισμός στο σχολείο δημιουργεί την ανάγκη διερεύνησης της αιτίας δημιουργίας προκλήσεων που απειλούν τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Ο εκφοβισμός αποτελεί ένα αρκετά συχνό πρόβλημα στη ζωή των μαθητών του σχολείου. Είναι ένα πρόβλημα που επηρεάζει τόσο τα άτομα που είναι θύματα όσο και τα πρόσωπα που οδηγούνται στην πραγματοποίηση διαπροσωπικής βίας. Ο εκφοβισμός μπορεί να περιλαμβάνει λεκτικές, σωματικές, ηλεκτρονικές επιθέσεις και απειλές, προσβλητική συμπεριφορά κ.α. Οι παράγοντες αυτοί λειτουργούν μεμονωμένα ή συλλογικά, συμβάλλοντας στην πιθανότητα του εκφοβισμού ενός μαθητή. Οι καθηγητές ως επαγγελματίες πρέπει να ασχοληθούν με τις συνέπειες της εκφοβισμού των μαθητών και τον αντίκτυπο των ζημιών που προκαλεί. Ο εκφοβισμός πρέπει να αναγνωρίζεται, να γίνεται κατανοητός και να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη. Η παρούσα μελέτη εξετάζει όχι μόνο την συχνότητα εμφάνισης του συγκεκριμένου φαινομένου στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά και την συμμετοχή των μαθητών σε εκφοβιστικές δραστηριότητες με οποιοδήποτε τρόπο εκφοβισμού είτε πρόκειται για λεκτικό ή για σωματικό, συναισθηματικό και ηλεκτρονικό. Σχεδόν όλοι οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν ότι σημαντικός αριθμός μαθητών συμμετέχει στο φαινόμενο είτε ως θύματα είτε ως θύτες. Τα ευρήματα αυτά οδηγούν στην ανάγκη εξέτασης κατά πόσον είναι απαραίτητο να ληφθούν άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση και πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.el_GR
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel_GR
dc.language.isoΕλληνικά-elel_GR
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel_GR
dc.relationΒεργίδης, Δ. (2008). Σχεδιασμός και δόμηση προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων. Στο: Βεργίδης Δ. & Καραλής Θ., Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Σχεδιασμός, Οργάνωση και Αξιολόγηση Προγραμμάτων (β’ εκδ.). Τόμος Γ΄. Πάτρα: ΕΑΠel_GR
dc.relationΜαυρογιώργος, Γ. (1999). «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και επιμορφωτική πολιτική στην Ελλάδα», στο Συλλογ. Τόμο των Αθανασούλα- Ρέππα Α., Ανθοπούλου Σ., Κατσουλάκη Σ.& Μαυρογιώργου Γ., Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού Τόμος Β, Πάτρα: ΕΑΠ.el_GR
dc.subjectΣχολικός εκφοβισμόςel_GR
dc.subjectδευτεροβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectεκπαίδευση ενηλίκωνel_GR
dc.subjectεπιμόρφωσηel_GR
dc.subjectεπιμορφωτικές ανάγκεςel_GR
dc.subjectSchool bullyingel_GR
dc.subjectsecondary educationel_GR
dc.subjectadult educationel_GR
dc.subjecttrainingel_GR
dc.subjectteachers’ training needs.el_GR
dc.titleΑπόψεις και στάσεις των Εκπαιδευτικών των Σχολικών Μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Ζακύνθου σε Θέματα Επιμόρφωσης σχετικά με την Αντιμετώπιση του Σχολικού Εκφοβισμού.el_GR
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel_GR
dc.title.titlelatinOpinions and Attitudes of Teachers of Secondary Schools in Education Matters in the prefecture of Zakynthos in issues of training regarding the effects and treatment of the phenomenon of school bullying.el_GR
dc.description.abstractlatinABSTRACT Schools both in modern times and in the past are looking for ways to increase educational outcomes and achieve confidence in the school community. In addition to achieving the goal and developing knowledge, schools must accept the challenge of increasing diversity. Although these social changes are continuously expanding opportunities, they can also be accompanied by intolerance and behaviors that indicate prejudice, hatred and cruelty to others that are considered different. Schools to be effective must be safe. Therefore, school communities consider it necessary to prevent events or events that threaten security and need tools to effectively address such incidents. To achieve the mission of schools to educate students and maintain safety they must be able to recognize and prevent intimidation and mistreatment and be prepared to face intimidation when they occur. Intimidation at school creates the need to explore the explanatory challenges that threaten students and teachers. Intimidation is a common problem in the life of schoolchildren. It is a problem that affects both people who are victims and those who carry out interpersonal violence. Intimidation can include verbal, physical, electronic attacks and threats, offensive behavior, and These factors work individually or collectively, contributing to the probability of intimidating a student. Teachers as professionals have to deal with the consequences of intimidating students and the impact of the damage they cause. Intimidation must be recognized, understood and taken seriously. This study examines not only the incidence of this phenomenon in Secondary Schools but also the involvement of students in intimidating activities in any form of intimidation, whether verbal or physical, emotional or electronic. Almost all teachers report that a significant number of students participate in the phenomenon either as victims or as offenders. These findings lead to the need to consider whether it is important to take immediate action to tackle and prevent school bullying.el_GR
dc.bibliography.number47el_GR
dc.audienceΣπουδές Στην Εκπαίδευση / ΕΚΠ64el_GR
dc.coverage.pages204el_GR
dc.coverage.references32el_GR
dc.coverage.appendixes2el_GR
dc.description.otherΠεριέχει : πίνακες, διαγράμματαel_GR
dc.contributor.advisor1Παπαστεφανάκη, Σοφία-
dc.contributor.advisor2Καλοκύρη, Βασιλεία-
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PDF1.pdf
  Restricted Access
''ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ''2.43 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.