Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35423
Title: Η συμβολή των Learning Events του eTwinning σε μορφές μη τυπικής και άτυπης μάθησης εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Authors: Ζαντραβέλη, Βαρβάρα
Advisor: Σιάκας , Σπύρος
Keywords: κοινότητες μάθησης και πρακτικής, εκπαιδευτικοί, μη τυπική/ άτυπη μάθηση, eTwinning, Learning Events
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να προσεγγίσει πρακτικές μη τυπικής και άτυπης μάθησης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας που συμμετέχουν σε διαδικτυακά σεμινάρια, τα Learning Events (L.E.) στην Κοινότητα Μάθησης και πρακτικής του eTwinning. Τα L.E. τους παρέχουν δωρεάν και ευέλικτη πρόσβαση στη μη τυπική εκπαίδευση και άτυπη μάθηση, ενισχύοντας την εκπαιδευτική διαδικασία και προσφέροντας δυνατότητες για άτυπη επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη σε περιβάλλον εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (εξΑΕ). Οι επιμέρους στόχοι της έρευνας ήταν η διερεύνηση των κινήτρων και των προσδοκιών συμμετοχής, της προετοιμασίας και του στρατηγικού σχεδιασμού της μάθησης, των τρόπων που διαχειρίζονται τη μάθηση τους και των αλληλεπιδράσεων με το μαθησιακό υλικό/ τους άλλους εκπαιδευόμενους/ το διδάσκοντα και τέλος των μαθησιακών αποτελεσμάτων που αποκόμισαν. Για τη διερεύνηση του προβληματισμού της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική μεθοδολογία κατά τη συλλογή και την ανάλυση των δεδομένων με ημιδομημένες συνεντεύξεις. Το δείγμα της έρευνας ήταν συνολικά 12 εκπαιδευτικοί, 10 ενεργοί eTwinners, που έχουν παρακολουθήσει διαδικτυακά μαθήματα στην πλατφόρμα και 2 συντονιστές /σχεδιαστές των μαθημάτων για λόγους τριγωνοποίησης των απόψεων. Από την ανάλυση και συζήτηση των αποτελεσμάτων προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν την τυπική τους εκπαίδευση με μη τυπική και άτυπη μάθηση μέσω των L.E. υιοθετώντας πρακτικές αυτορρυθμιζόμενης και συνεργατικής μάθησης μέσα στην κοινότητα που δημιουργείται. Αξιοποιούν τα αποτελέσματα της μάθησης τους με ενσωμάτωση των προϊόντων στην καθημερινή διδακτική τους πρακτική αποκομίζοντας αυτοϊκανοποίηση, αυτομόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη. Αυτό επιτυγχάνεται γιατί η παρεχόμενη εκπαίδευση είναι σε εξΑΕ πλατφόρμα και τους δίνει τη δυνατότητα να έχουν ευελιξία στο χρόνο και στους προσωπικούς ρυθμούς που ο καθένας τους υιοθετεί για τη μάθηση.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΛΙΚΗ.pdfΚυρίως άρθρο2.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.