Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35362
Title: "Η επιμόρφωση ως διαδικασία επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης. Διερεύνηση απόψεων των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Καρδίτσας"
Authors: ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: ΤΖΙΝΤΖΙΔΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Keywords: Καρδίτσα;φυσική αγωγή;εκπαιδευτικός;επαγγελματική ανάπτυξη;επιμόρφωση
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Ο σκοπός της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών είναι η βελτίωση του εκπαιδευτικού τους έργου. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την αναβάθμιση των γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων τους, στο πλαίσιο της επαγγελματικής τους ανάπτυξης. Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών συνδέεται με την αναβάθμιση των υφιστάμενων και την απόκτηση νέων γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων. Η αναγκαιότητα της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών απορρέει από το γεγονός ότι το σχολείο, ως ένα ανοικτό σύστημα, επηρεάζει και επηρεάζεται από τις αλλαγές που συντελούνται στο ευρύτερο περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται. Ο στόχος της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη δια βίου μάθηση και την επαγγελματική τους ανάπτυξη. Η ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο χρησιμοποιήθηκε σε ένα δείγμα 47 εκπαιδευτικών φυσικών αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από το Νομό Καρδίτσας. Η επικαιροποίηση της γνώσης, οι τεχνολογικές εξελίξεις και η συμβολή τους στη διαμόρφωση της κουλτούρας της σχολικής μονάδας, αποτελούν τους τρεις κυριότερους λόγους για τους οποίους δήλωσαν οι εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής πως καθιστούν αναγκαία την επαγγελματική τους ανάπτυξη. Η διαχείριση τραυματισμών, η διάγνωση και διαχείριση συμπεριφορικών προβλημάτων των μαθητών, η αναβάθμιση παιδαγωγικών γνώσεων, η αποτελεσματική ένταξη των παιδιών μεταναστών και προσφύγων στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και η διαχείριση των συγκρούσεων αποτελούν πεδία στα οποία χρειάζονται επιμόρφωση. Επίσης, η έρευνα κατέδειξε πως οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν επιμορφωτικά προγράμματα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και πως υπάρχουν διαφοροποιήσεις μεταξύ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσον αφορά στους τομείς στους οποίους χρειάζονται επιμόρφωση οι εκπαιδευτικοί.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ ΤΕΛΙΚΗ TZINTZ.pdfΚυρίως σώμα Διπλωματικής1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.