Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35323
Title: Η Δημιουργική Γραφή με αυθεντικό υλικό για την προώθηση της γραπτής έκφρασης
Authors: Πασπαλά, Ειρήνη Μαργαρίτα
Advisor: Μπλιούμη, Αγλαΐα
Keywords: Kreatives;Schreiben
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η γραφή είναι η πιο δύσκολη και απαιτητική δεξιότητα στο μάθημα της ξένης γλώσσας. Σε αυτή πρέπει κανείς να συγκεντρώνεται σε πολλούς τομείς, όπως το λεξιλόγιο, τη σύνταξη, την ορθογραφία, τη γραμματική, πράγμα το οποίο δημιουργεί φόβο στους περισσότερους μαθητές ξένων γλωσσών. Η δημιουργική γραφή, η οποία είναι ενσωματωμένη στη μοντέρνα διδακτική και μεθοδολογία, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το δάσκαλο για την προώθηση της γραπτής έκφρασης. Η παρούσα εργασία προσπαθεί να διαφωτίσει αυτή τη λειτουργία της δημιουργικής γραφής θέτοντας τα εξής ερωτήματα: Μπορεί η δημιουργική γραφή να βοηθήσει στο μάθημα της ξένης γλώσσας; Με ποιον τρόπο προωθεί τη δεξιότητα της γραπτής έκφρασης; Μπορεί η δημιουργική γραφή με βάση τα λογοτεχνικά ερεθίσματα να εφαρμοστεί και σε αρχικά επίπεδα; Για να μπορέσουν να απαντηθούν αυτές οι ερωτήσεις παρουσιάζονται αρχικά ο όρος «δημιουργική γραφή» καθώς και οι λόγοι, για τους οποίους πρέπει κανείς να χρησιμοποιήσει στο μάθημα αυτό το ιδιαίτερο είδος γραπτής έκφρασης. Στη συνέχεια περιγράφονται σύντομα μέσω παραδειγμάτων οι τεχνικές της. Στο τέλος αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μιας ενσωμάτωσης της λογοτεχνίας στο μάθημα της ξένης γλώσσας και παρουσιάζονται κάποια παραδείγματα, πως μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει τη λογοτεχνία, και ιδιαίτερα τα ποιήματα, σε σχέση με τη δημιουργική γραφή. Επίσης επιχειρείται μια σύντομη ανάλυση της συνθετικής εργασίας καθώς και των υπαρχόντων μοντέλων της, με βάση τα οποία θα εργαστούν οι μαθητές του γυμνασίου, στο οποίο διδάσκω. Το πρακτικό μέρος αυτής της εργασίας βασίζεται στο θεωρητικό, αυτό σημαίνει, ότι θα εφαρμόσω την πρακτική της δημιουργικής γραφής βάσει λογοτεχνικών ερεθισμάτων σε δύο τάξεις του δημόσιου γυμνασίου, οι οποίες θα διεξάγουν μια συνθετική εργασία με αυτή την πρακτική. Ο προγραμματισμός του μαθήματος και η πορεία των διδακτικών ωρών παρουσιάζονται λεπτομερώς. Τα αποτελέσματα, που συνάγονται από αυτή τη διαδικασία, προσπαθούν να δώσουν μία απάντηση στα ερευνητικά ερωτήματα αυτής της εργασίας.
Appears in Collections:ΓΕΡ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomarbeit.pdfκυρίως άρθρο, παραρτήματα2.92 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.