Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35314
Title: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΦΩΚΙΔΑΣ
Authors: ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΟΣΜΑΣ
metadata.dc.contributor.advisor: ΤΣΙΟΤΣΟΥ, ΡΟΔΟΥΛΑ
Keywords: Τουρισμός;Tourism;Τουριστικό μάρκετινγκ;Tourism Marketing;Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ;Strategic Marketing Plan;Έρευνα μάρκετινγκ;Marketing Research
Issue Date: 30-Sep-2017
Abstract: Για την Ελλάδα ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας. Η συνεισφορά του τουρισμού είναι ιδιαίτερα σημαντική και μάλιστα σε μια χρονική περίοδο, όπου η χώρα μας έχει πληγεί σε μεγάλο βαθμό από την οικονομική κρίση που ξέσπασε το 2008 σε παγκόσμιο επίπεδο και που δυστυχώς εξακολουθεί να ταλαιπωρεί μέχρι σήμερα. Ο τουρισμός αποτελεί ένα τομέα που με την κατάλληλη οργάνωση, προγραμματισμό και προώθηση μπορεί να αποφέρει σημαντικά οφέλη σε πολλά επίπεδα τόσο σε εθνικό όσο και σε τοπικό επίπεδο. Στη παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η περίπτωση του Νομού Φωκίδας καθώς και ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο που θα βοηθήσει στην περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής. Σκοπός της εργασίας είναι η επίτευξη βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, της καθιέρωσης του Νομού Φωκίδας ως έναν αξιόλογο τουριστικό προορισμό και της αποκόμισης των θετικών επιπτώσεων. Βασικά εργαλεία για την επιτυχημένη πορεία του σχεδίου αποτελούν τόσο η πρωτογενή έρευνα με την δημιουργία και διανομή δύο ερωτηματολογίων, ένα για τους επισκέπτες και ένα για τους φορείς, όσο και η δευτερογενή έρευνα. Η δομή της εργασίας που θα αναπτυχθεί έχει ως εξής: Στο πρώτο κεφάλαιο θα γίνει προσέγγιση σε θεωρητικό επίπεδο του φαινομένου του τουρισμού, όπου θα παρουσιαστεί η ιστορική εξέλιξη του, ορισμοί, μορφές, χαρακτηριστικά, επιπτώσεις, καθώς και στοιχεία του τουρισμού στην Ελλάδα. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα γίνει ανάλυση του τουριστικού μάρκετινγκ όπου περιλαμβάνει την εφαρμογή, την συμβολή, τις ιδιαιτερότητες του τουριστικού φαινομένου, την χρησιμότητά, καθώς και την δομή ενός σχεδίου μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο θα γίνει παρουσίαση της Περιφερειακής Ενότητας Φωκίδας σύμφωνα με στοιχεία που αντλήθηκαν από δευτερογενή έρευνα, όπου θα περιλαμβάνει τη διοικητική οργάνωση, γεωγραφικά, μορφολογικά, οικονομικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά, τους πόρους που διαθέτει καθώς και την τουριστική ζήτηση που παρουσιάζει. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα παρουσιαστεί η μεθοδολογία της πρωτογενούς έρευνας που θα διεξαχθεί, ενώ στο πέμπτο κεφάλαιο θα κατατεθούν τα συμπεράσματα σύμφωνα με τα στοιχεία και πληροφορίες που προέκυψαν από την πρωτογενή έρευνα. Στο έκτο κεφάλαιο θα γίνει παρουσίαση του σχεδίου μάρκετινγκ, όπου θα περιγράφονται αναλυτικά όλα τα στάδια, διαδικασίες, ενέργειες, προϋπολογισμός, χρονοδιάγραμμα των δράσεων, καθώς και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του σχεδίου μάρκετινγκ. Στο τελευταίο κεφάλαιο θα παρατεθούν τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από την εκπόνηση της συγκεκριμένης εργασίας, καθώς και προτάσεις που θα βοηθήσουν στην επιτυχημένη υλοποίηση του σχεδίου.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf
  Restricted Access
Κυρίως σώμα διπλωματικής2.86 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.