Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35279
Title: H ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΣΤΑΡΤΗΓΙΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΝΕ ΑΓΓΛΙΚΑ
Authors: ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
metadata.dc.contributor.advisor: ΓΕΩΡΓΟΥΝΤΖΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Keywords: speaking anxiety;specific teaching strategies
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Το άγχος το οποίο βιώνεται από τους μαθητές όταν μιλάνε στην ξένη γλώσσα,θεωρείται ένα από τα προβλήματα που επηρρεάζουν σημαντικά τους μαθητές και τους εμποδίζει από το να μάθουν την ξένη γλώσσα.Οι αυξημένες απαιτήσεις από τους μαθητές που μαθαίνουν τα Αγγλικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα ,συχνά δημιουργούν άγχος στους μαθητές που επηρρεάζει την απόδοση τους.Οι εκπαιδευτικοί από την άλλη πλευρά δεν αναγνωρίζουν πάντα τους αγχωμένους μαθητές και συχνά αποδίδουν την απροθυμία τους να συμμετάσχουν στον προφορικό λόγο σε παράγοντες όπως η έλλειψη κινήτρου ή χαμηλή επίδοση.Η μελέτη αυτή στοχεύει στο να βρει τις αιτίες του άγχους που νιώθουν οι μαθητέςόταν μαθαίνουν Αγγλικά και στο να εξετάσει την επίδραση συγκεκριμένων διδακτικών τεχνικών στη μείωση του άγχους. Ένας αριθμός μαθητών απάντησε σε ένα ερωτηματολόγιο και στη συνέχεια πάρθηκαν συνεντεύξεις από ορισμένους μαθητές για να αξιολογήσουμε αν οι στρατηγικές που εφαρμόστηκαν με τις δραστηριότητες είχαν αντίκτυπο στη μείωση του άγχους που νιώθουν οι μαθητές όταν μιλάνε..Αφού ερμηνευθούν τα δεδομένα ,συγκεκριμένες προτάσεις θα γίνουν για να μειωθεί το άγχος που νιώθουν οι μαθητές.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KOUTSOGIANNI CHRISTINA 82213-DISSERTATION.pdf
  Restricted Access
Κυρίως σώμα Διπλωματικής εργασίας1.36 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.