Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35244
Title: ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ: ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΑΥΤΟΣΤΟΧΑΣΜΟΣ
Authors: Κουγιεντή, Μαριγιάννα
Advisor: Γιώτη, Λαμπρίνα
Keywords: Αυτοστοχασμός Φύλο Σχολική Διοίκηση Πολιτιστικό κεφάλαιο
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η συγκεκριμένη εργασία αφορά στην υποαντιπροσώπευση των γυναικών στη σχολική διοίκηση. Παρατηρείται το φαινόμενο σε παγκόσμιο επίπεδο ότι αν και οι γυναίκες υπερτερούν αριθμητικά σε σχέση με τους άντρες στο χώρο της εκπαίδευσης ωστόσο, δεν ανελίσσονται διοικητικά σε σχέση με τους άντρες. Η εργασία λοιπόν, αναφέρεται σε γυναίκες που έγιναν σχολικά διοικητικά στελέχη. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθεί μέσα από τις βιογραφικές αφηγήσεις και τον κριτικό αυτοστοχασμό των γυναικών που είναι στελέχη εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες, ή διευθύνσεις της πρωτοβάθμιας ή/και εκπαίδευσης, εάν θεωρούν ότι το φύλο τους διαφοροποιεί τον τρόπο άσκησης του ρόλου τους ως στελέχη εκπαίδευσης, σε ποιους τομείς και πώς. Επιπλέον απαντάται αν και πως συνδέονται η εκπαίδευση ενηλίκων, η θεωρία του πολιτιστικού κεφαλαίου του Μπουρντιέ και η γυναικεία σχολική διοίκηση. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική μέθοδος ενώ, το εργαλείο είναι η βιογραφική αφήγηση με στόχο να κατανοηθούν οι τρόποι με τους οποίους οι γυναίκες στελέχη της σχολικής διοίκησης ερμηνεύουν και μεθερμηνεύουν τη βιογραφική τους εμπειρία. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η γυναίκα σήμερα εμποδίζεται από το φύλο της στην προσπάθεια της διοικητικής ανέλιξης της στην σχολική διοίκηση.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Κουγιεντή Μαριγιάννα.pdfΔιπλωματική εργασία1.18 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.