Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35219
Title: Αναπτύσσοντας δεξιότητες και στρατηγικές ανάγνωσης μέσα απο τη διδασκαλία παραμυθιών.
Authors: ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Advisor: Ζαφείρη, Μακρίνα
Keywords: comprehension strategies;cognitive strategies;Differentiated instruction;reading skills;phonics approach;Action research;Qualitative approach;Semi-structured interviews;Young learners
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά τα ενδεχόμενα οφέλη από τη χρήση της διδασκαλίας παραμυθιών στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων και στρατηγικών ανάγνωσης δυο μικρών μαθητών όπως επίσης και της επίδοσης τους στο λεξιλόγιο και τη γραμματική. Για τις ανάγκες αυτής της έρευνας συμμετέχουν δυο δεκάχρονοι μαθητές , ένα αγόρι κι ένα κορίτσι. Τα μαθήματα διεξάγονται με τη μορφή της ιδιωτικής διδασκαλίας. Η έρευνα είναι ποιοτική ,αλλά περιλαμβάνει επίσης κι έρευνα δράσης κι ένα pre-test,το οποίο εξετάζει τη γνώση του κάθε μαθητή στην ανάγνωση, το λεξιλόγιο, τη γραμματική και την εφαρμογή στρατηγικών ανάγνωσης, κι ένα post-test,το οποίο δίνεται στους ίδιους μαθητές μετά τα δέκα μαθήματα, για να δούμε εάν η εφαρμογή της διδασκαλίας παραμυθιών έχει επιτυχή αποτελέσματα. Επίσης εφαρμόζεται μια ημιδομημένη συνέντευξη στην αρχή των διδακτικών συνεδριών. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναλύονται και συγκρίνονται και συζητιούνται τα συμπεράσματα της συγκεκριμένης έρευνας όσον αφορά τη διδασκαλία και τη μαθησιακή διαδικασία. Επίσης αναλύεται η επίδοση των μαθητών μετά την εφαρμογή της διδασκαλίας παραμυθιών. Συνεπώς, από τα ευρήματα της έρευνας συμπεραίνω ότι η παρέμβαση των παραμυθιών προωθεί τη βελτίωση των δεξιοτήτων και στρατηγικών ανάγνωσης καθώς και την επίδοση των μικρών μαθητών στο λεξιλόγιο και τη γραμματική.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ-ΕΡΓΑΣΙΑ (2) (1).pdfΚυρίως άρθρο,βιβλιογραφικές αναφορές, παραρτήματα.4.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.