Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35209
Title: ΟΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Authors: ΚΑΛΤΣΙΟΥ, ΓΛΥΚΕΡΙΑ
Advisor: ΚΑΝΤΑΡΙΔΟΥ, ΖΩΗ
Keywords: ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ;TEACHER RESEARCH;ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ;CONCEPTIONS;ΣΕΝΑΡΙΑ;SCENARIOS;ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ;ENGAGEMENT IN/WITH
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Η ενασχόληση με των καθηγητών Αγγλικής με την ερευνητική διαδικασία στην διδασκαλία των Αγγλικών αρχίζει σταδιακά να κερδίζει έδαφος, τόσο σαν αντικείμενο μελέτης, όσο και σαν κομμάτι της εργασίας των εκπαιδευτικών. Σε διάφορα διεθνή εκπαιδευτικά κέντρα τελευταία, γίνεται μία συντονισμένη προσπάθεια οι εκπαιδευτικοί να ενημερωθούν και να λάβουν ενεργό ρόλο στη διεξαγωγή ερευνών, με απώτερο στόχο την βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας εν συνόλω. Έχοντας ως εφαλτήριο την έρευνα που πραγματοποίησε ο Simon Borg το 2009, η οποία εξέταζε κατά πόσο καθηγητές της Αγγλικής ως Ξένη Γλώσσα παγκοσμίως ασχολούνται ή γνωρίζουν σχετικά με την ερευνητική διαδικασία και για να καλύψω το κενό που υπάρχει στην Ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα σχετικά με την έρευνα, αποφάσισα να διεξάγω μία αντίστοιχη, χρησιμοποιώντας το ερωτηματολόγιό του ως εργαλείο έρευνας. Η έρευνα αυτή αφορά τις πεποιθήσεις των Ελλήνων καθηγητών της Αγγλικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας σχετικά με την ερευνητική διαδικασία. Στη διεξαγωγή της συγκεκριμένης ποσοτικής έρευνας συμμετείχαν 112 Έλληνες καθηγητές Αγγλικών, οι οποίοι απάντησαν στο ερωτηματολόγιο ηλεκτρονικά. Τα ευρήματα είναι πραγματικά ενδιαφέροντα, καθώς, παρά το γεγονός ότι οι καθηγητές είναι ευνοϊκά διακείμενοι προς την ερευνητική διαδικασία, ανασταλτικοί παράγοντες όπως η έλλειψη χρόνου και αυτοπεποίθησης στην ερευνητική διαδικασία τους αποτρέπουν.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
my dissertation.pdfΚΥΡΙΩΣ ΑΡΘΡΟ1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.