Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35182
Title: Προσωπική και Ιδιωτική Τραπεζική – Διαχείριση εύπορης πελατείας σε ένα πιστωτικό ίδρυμα
Authors: ΦΕΛΕΚΙΔΗΣ, ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
Advisor: ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Keywords: personal;προσωπικη;private;ιδωτικη;banking;τραπεζικη;affluent;ευπορων;customers;πελατων;management;διαχειριση
Issue Date: 23-Sep-2017
Abstract: Αντικείμενο της παρούσης εργασίας, αποτελεί η παρουσίαση των υπηρεσιών της Προσωπικής και Ιδιωτικής Τραπεζικής, και τον ιδιαίτερο τρόπο εξυπηρέτησης που αυτές προσφέρουν σε επιλεγμένο πελατολόγιο των Τραπεζών. Τονίζεται το συγκριτικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το οποίο προσπαθούν να αποκομίζουν οι Τράπεζες μέσα από αυτές τις υπηρεσίες αυτές, ο τρόπος με τον οποίο τις εφαρμόζουν, και ο λόγος για τον οποίο τείνουν να τις αναπτύξουν. Στο πρώτο κεφάλαιο, το οποίο είναι εισαγωγικό, παρουσιάζονται γενικά στοιχεία εξέλιξης καινοτόμων Τραπεζικών υπηρεσιών, ενώ στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα συστήματα CRM, τις εφαρμογές που αυτά έχουν μέσα σε ένα τραπεζικό ίδρυμα και τον ρόλο που έχουν στις υπηρεσίες της Προσωπικής και Ιδιωτικής Τραπεζικής. Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται παρουσίαση των υπηρεσιών της Προσωπικής και Ιδιωτικής Τραπεζικής, περιγράφοντας την εξέλιξή τους, τα βασικά τους χαρακτηριστικά και τους στόχους τους οποίους εξυπηρετούν. Επίσης, γίνεται αναφορά στα στελέχη και τους λειτουργούς οι οποίοι ασκούν τις υπηρεσίες, περιγράφοντας τον τρόπο εργασίας τους και τα βασικά χαρακτηριστικά τα οποία αυτοί θα πρέπει να διαθέτουν. Ακολουθεί, το τέταρτο κεφάλαιο, στο οποίο παρουσιάζονται τα προϊόντα των υπηρεσιών, η διαδικασία συμμετοχής στα προϊόντα αυτά και οι βασικοί τύποι συμβάσεων που υπογράφει ο πελάτης για την συμμετοχή στα προϊόντα επενδύσεων. Γίνεται αναφορά στην δημιουργία και την διαμόρφωση του χαρτοφυλακίου των επενδυτών όπως επίσης και στο Τραπεζικό απόρρητο, το οποίο αποτελεί την βάση των συναλλαγών. Το πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζει τους διαφορετικούς τύπους πελατών που υπάρχουν, βάσει στοιχείων χαρακτήρα και συμπεριφοράς, καθώς και τον ενδεδειγμένο τρόπο εξυπηρέτησης και επικοινωνίας, ενώ στο έκτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά για τον τρόπο επιλογής και εκπαίδευσης των στελεχών του Personal και του Private Banking. Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα γενικά συμπεράσματα της εργασίας, τα οφέλη που αποκομίζουν οι τράπεζες αλλά και οι πελάτες, από τις υπηρεσίες Προσωπικής και Ιδιωτικής Τραπεζικής, καθώς και οι προοπτικές ανάπτυξης του χώρου.
Appears in Collections:ΤΡΑ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdfΚυρίως σώμα Διπλωματικής Εργασίας482.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.