Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35172
Title: Η Στρατηγική Επικονωνίας και οι τρόποι προσέγγισης του κοινού μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων: η περίπτωση του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου
Authors: Κούρου, Νεκταρία-Βασιλική
Advisor: Μυλωνά, Ιφιγένεια
Keywords: Ελληνικό Παιδικό Μουσείο;Εκπαιδευτικό πρόγραμμα;Επικοινωνία;Εκπαιδευτικός ρόλος;Μουσείο;Στρατηγική;Hellenic Children's Museum;Educational program;Communication;Educational role;Museum;Strategy
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι να μελετήσει τον εκπαιδευτικό ρόλο των παιδικών μουσείων και να διερευνήσει τους τρόπους, με τους οποίους εντάσσονται τα εκπαιδευτικά προγράμματα στις εκθέσεις και τις δραστηριότητες των μουσείων. Επιπλέον στην εργασία παρουσιάζεται η δυνατότητα από πλευράς των μουσείων, να προσαρμόζουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν, να τα παρακολουθήσουν τα παιδιά. Το Μουσείο μελετάται ως χώρος άτυπης μάθησης και διερευνούνται οι τρόποι με τους οποίους υποστηρίζονται και αναδεικνύονται οι εκπαιδευτικές δράσεις τους. Εφαλτήριο της έρευνας αποτέλεσε το Παιδικό Μουσείο της Αθήνας. Η επίσκεψη σε αυτό και οι πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν με την συνέντευξη, που έλαβε χώρα εκεί, πυροδότησαν την επιθυμία για έρευνα, αναζήτηση και μελέτη. Κατά τη διάρκεια της έρευνας, διατυπώνονται συμπεράσματα και ορισμένες σκέψεις, που ενδεχομένως θα βοηθήσουν στην αποτελεσματικότερη διεξαγωγή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων των μουσείων, που απευθύνονται στα παιδιά.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία.pdfΔιπλωματική εργασία2.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.