Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35170
Title: Η επίδραση των πολιτιστικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων στη μαθησιακή διαδικασία. Μελέτη περίπτωσης του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο).
Authors: Σαρρής, Δημήτριος
Advisor: Τσενέ, Σπυριδούλα
Keywords: Εκπαιδευτικά προγράμματα, σχολείο, μουσείο, επικοινωνία, μαθητές.;Educational programmes, school, museum, communication, students.
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Στόχος στην παρούσα εργασία είναι να ερευνήσουμε την επίδραση των πολιτιστικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων στη μαθησιακή διαδικασία που προσφέρουν τα μουσεία για τη βελτίωση της επικοινωνιακής σχέσης που αναπτύσσουν με το σχολείο. Ως μελέτη περίπτωσης θα μελετήσουμε τη σχέση που αναπτύσσουν οι μαθητές του 1ου 12/θέσιου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών και του 1/θέσιου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών, μέσω της σχέσης τους με τα μουσεία και τα εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποιούν, ώστε να αντιληφθούμε μέσω της έρευνάς μας τον επικοινωνιακό ρόλο του σύγχρονου μουσείου ως χώρο στον οποίο συλλέγονται, μελετώνται, διατηρούνται, εκτίθενται τεκμήρια του ανθρώπινου πολιτισμού και περιβάλλοντος με στόχο τη μελέτη, την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία (International Council of Museums, 1987, άρθρο 2). Έχοντας ως γνώμονα τα θεωρητικά στοιχεία που αναπτύσσονται από την αντίστοιχη ελληνική, ξενόγλωσση βιβλιογραφία, διεξάγουμε πρωτογενή έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δύο μέρη: με προκαταρκτική εκπαιδευτική έρευνα δράσης στους μαθητές και με τη μεθοδολογική προσέγγιση της τριγωνοποίησης, αναλύουμε τα είδη και τα χαρακτηριστικά του μαθητικού πληθυσμού, ώστε να συνθέσουμε ερευνητικές προτάσεις για καλύτερες συνέργειες και πιο αποτελεσματικά πολιτιστικά, εκπαιδευτικά προγράμματα.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Σαρρής Δημήτριος του Παναγιώτη - Διπλωματική Εργασία - Σεπτέμβριος 2017-ΔΠΜ61.pdfΔιπλωματική Εργασία3.13 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.