Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35169
Title: Rio de Janeiro-Brasil. "Ja nasceu um novo Rio"- «Μόλις γεννήθηκε ένα νέο Ρίο». Μετασχηματισμός της «εικόνας» του Rio de Janeiro.
Authors: Μανώλογλου, Μιχαήλ
Advisor: Βώβου, Ιωάννα
Keywords: Rio de Janeiro;Αστική αναγέννηση υπό την καθοδήγηση του πολιτισμού;Ανάπλαση αστικού παράκτιου μετώπου Porto Maravilha;Museu do Amanhã - Bilbao Effect;Rio 2016 - Ολυμπιακή πόλη - Modelo Barcelona;Aναδόμηση εικόνας πόλης;City Marketing;City Branding;City Brand
Issue Date: 24-Sep-2017
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την αξιοποίηση του πολιτισμού στις στρατηγικές αστικής αναζωογόνησης που σε συνδυασμό με πρακτικές μάρκετινγκ πόλης δύνανται να συμβάλλουν αντίστοιχα, τόσο στην ανάπλαση της πόλης σε φυσικό επίπεδο όσο και στην ανανέωση της επικοινωνούμενης εικόνας της, συνθέτοντας, από κοινού, ένα θελκτικό brand πόλης το οποίο να μπορεί αποτελεσματικά να προσελκύει ανθρώπους και κεφάλαια. Σε εμπειρικό επίπεδο, το αντικείμενο έρευνας προσεγγίζεται με τη μελέτη περίπτωσης του Rio de Janeiro της Βραζιλίας, Ολυμπιακής Πόλης 2016, που την τελευταία 25ετία (1992-2017) ανέπτυξε δράσεις αστικής αναγέννησης και μάρκετινγκ πόλης με εστίαση στον πολιτισμό, προκειμένου να διαμορφώσει ένα νέο, ανταγωνιστικό brand πόλης, συνδυάζοντας χαρακτηριστικά του μοντέλου που αναπτύχθηκε στη Βαρκελώνη με ορόσημο την ανάληψη των Ολυμπιακών Αγώνων του 1992 και του μοντέλου που χρησιμοποιήθηκε στο Μπιλμπάο με την ίδρυση του Guggenheim Museum Bilbao το 1997.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mmanologlou_82939_DE.pdfΔιπλωματική Εργασία6.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.