Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/35135
Title: Η αυτοδύναμη εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση στη Γερμανία. Μελέτη περίπτωσης τεσσάρων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης.
Authors: Οικονόμου, Χρυσούλα
Advisor: Σοφός, Αλιβίζος
Keywords: Εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση;School distance education;Κατ’ οίκον εκπαίδευση;Home schooling - Hausunterricht;Γερμανία;Germany;Εκπαιδευτικά ιδρύματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης;Fern –schule
Issue Date: 16-Sep-2017
Abstract: Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται η αυτοδύναμη εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση στη Γερμανία, και συγκεκριμένα τέσσερα εκπαιδευτικά ιδρύματα εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να διερευνηθεί η αυτοδύναμη εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση στη Γερμανία ως προς τη θέση της στο σύστημα εκπαίδευσης, τους φορείς που την παρέχουν και τη μεθοδολογία εφαρμογής της. Ερευνούμε αν και σε ποιο βαθμό οι αρχές και τα χαρακτηριστικά της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εφαρμόζονται στον τρόπο λειτουργίας και στην οργάνωση των υπό διερεύνηση ιδρυμάτων σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Πρόκειται για μία περιγραφική, διερευνητική και ποιοτική έρευνα. Ακολουθείται μία συστηματική συγκέντρωση δεδομένων, που αφορούν στο προφίλ των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, στους μαθητές που εγγράφονται σε αυτά, στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται η επικοινωνία, στο σχεδιασμό και στη μορφή του εκπαιδευτικού υλικού, στην τεχνολογία που χρησιμοποιείται, στην αξιολόγηση καθώς και στην αυτονομία και στην εξατομικευμένη μάθηση, που επιτυγχάνονται. Ως τρόπος συλλογής των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν η βιβλιογραφία, οι πληροφορίες από τα ενημερωτικά φυλλάδια και τις ιστοσελίδες των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης, αλλά και η ηλεκτρονική και τηλεφωνική επικοινωνία με τους υπεύθυνους των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Σε όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα σε άλλα λιγότερο και σε άλλα περισσότερο εφαρμόζονται οι αρχές και οι έννοιες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και έχουν παρόμοιο τρόπο λειτουργίας και μεθοδολογίας. Παρουσιάζουν αρκετές διαφορές στην κουλτούρα και τη φιλοσοφία τους, αλλά όλα είναι οργανωμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα, που έχουν ως στόχο τους τη μάθηση.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
oikonomou_87896_DE.pdf2.1 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.